market in khon kaen

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Mystic
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1165
Lid geworden op: vrijdag 10 februari 2006, 23:08
Locatie: Grunn

#46 Bericht door Mystic » vrijdag 13 april 2007, 14:18

perry schreef:Pardon?
Nee, als je iemand (Nederlandse vrouwen, en moslims ) een hoer noemt, voel ik me niet aangesproken, en wie heeft het hier over hoeren?
JIJ
Moslimuitschot?
Je stijl van reageren is denigrerend, en kwetsend, en gaat voorbij elke forum etiquette.


Ik heb het niet over Nederlandse vrouwen je moet beter lezen!!!
Nou ik zeg het recht voor zijn Raap wat zijn het volgens jou dan gezelsschaps dames ik heb niks tegen betaalde sex dat moet iedereen zelf weten maar julie moeten ophouden als iemand heeft leren kennen via internet dat het wel slecht zal aflopen of dat ze er meer als 1 heeft daar komt die jongen zelf wel achter.

Ik bedoelde alleen te zeggen dat de meeste Thaise dames die in Nederland en Belgie wonen uit de bar komen ik zeg ook niet allemaal en ik ben geen racist en ik ben geen draaikont ik zeg alleen wat hier op dit Forum iedereen al weet en als je niet tegen kritiek kunt dan schrijf aub niks meer want iedere keer als jou het niet aan staat dan roep je de Moderator er bij net als een klein kind.

En als iemand geld geeft voor zijn vrouw of vriendin of haar onderhoudt dat wil nog niet direct zeggen dat zij ook een hoer is dat is in Gewoon Nederlands Huisvrouw en daar is niks mis mee toch!![/quote]

Perry,
Met betaalde liefde, en onbetaalde liefde is niks mis, ik had niet begrepen dat je op Thaise dames doelde, maar mijns inziens is daar ook niets mis mee, het maakt inderdaad helemaal niet uit waar de desbetreffende meid vandaan komt, als ze gelukkig is met haar lover, dan is dat klaar toch?

Voor de rest denk ik slechts dat je voorzichtig moet zijn met bepaalde opmerkingen op een openbaar forum, dus in de trand van uitschot uit moslim landen e.d. (en het maakt niet uit hoeveel mensen het dan met je eens zullen zijn ;), als het te ver gaat, krijg het forum lui van buitenaf op het dak, want hier in Nederland mag zoiets gewoon niet in het openbaar (zit je al gauw met discriminatie wetten enzo) En dat wij elkaar in de haren hangen is misschien al erg genoeg, maar het zou triest zijn dat derden die dat dan lezen zich erg gekwetst kunnen gaan voelen (hierbij niet uitvlakkend dat ik zelf daarin misschien ook wel eens te ver ga)

Internet liefde?
Ik weet er alles van, ik ben al 6 jaar dolgelukkig met een geweldige kerel die ik via het net heb leren kennen, tsja, gewoon in mijn eigen stad, maar wel uit een heel andere "scene", en als we niet gewoon met een kletspraatje via het net waren begonnen, hadden we elkaar nooit leren kennen.
Er komen dagelijks hordes mensen samen via dit medium, die heel erg gelukkig met elkaar zijn, maar omdat het juist zo toegankelijk is (zeg nou zelf, je praat toch heel makkelijk via een toetsenbord?) kan het ook soms wat tricky zijn, een vriendin van mij heeft zo een hele nare ervaring met een kerel opgedaan (ja ook gewoon hier in de buurt).

Voor wat betreft Jomel: ik had het idee dat hij nog niet zo oud was, en dat maakte wat bezorgde moeder gevoelens in me los ;)
Hij zal op zijn minst een geweldige tijd in een machtig land hebben, wellicht met een gouden randje omdat daar ook nog de liefde van zijn leven rondloopt,
LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF

jomel17
Expat
Expat
Berichten: 1560
Lid geworden op: zondag 26 november 2006, 18:13
Locatie: Khon Kaen

moedertje

#47 Bericht door jomel17 » vrijdag 13 april 2007, 14:24

Mystic ik voel me gevleid; ben 55 lol
หลงรัก

Mystic
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1165
Lid geworden op: vrijdag 10 februari 2006, 23:08
Locatie: Grunn

Re: moedertje

#48 Bericht door Mystic » vrijdag 13 april 2007, 14:28

jomel17 schreef:Mystic ik voel me gevleid; ben 55 lol
:oops: :oops: :oops:
Nou kerel, je komt jong over ;)
veel plezier met de vlinders 8)

*edit* najaaa, moeder gevoel is dan gewoon dan universeel he ;)
LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF

perry
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1208
Lid geworden op: zondag 12 maart 2006, 23:53
Locatie: Weeze/Udonthani.

#49 Bericht door perry » vrijdag 13 april 2007, 15:58

Mystic schreef:
perry schreef:Pardon?
Nee, als je iemand (Nederlandse vrouwen, en moslims ) een hoer noemt, voel ik me niet aangesproken, en wie heeft het hier over hoeren?
JIJ
Moslimuitschot?
Je stijl van reageren is denigrerend, en kwetsend, en gaat voorbij elke forum etiquette.


Ik heb het niet over Nederlandse vrouwen je moet beter lezen!!!
Nou ik zeg het recht voor zijn Raap wat zijn het volgens jou dan gezelsschaps dames ik heb niks tegen betaalde sex dat moet iedereen zelf weten maar julie moeten ophouden als iemand heeft leren kennen via internet dat het wel slecht zal aflopen of dat ze er meer als 1 heeft daar komt die jongen zelf wel achter.

Ik bedoelde alleen te zeggen dat de meeste Thaise dames die in Nederland en Belgie wonen uit de bar komen ik zeg ook niet allemaal en ik ben geen racist en ik ben geen draaikont ik zeg alleen wat hier op dit Forum iedereen al weet en als je niet tegen kritiek kunt dan schrijf aub niks meer want iedere keer als jou het niet aan staat dan roep je de Moderator er bij net als een klein kind.

En als iemand geld geeft voor zijn vrouw of vriendin of haar onderhoudt dat wil nog niet direct zeggen dat zij ook een hoer is dat is in Gewoon Nederlands Huisvrouw en daar is niks mis mee toch!!
Perry,
Met betaalde liefde, en onbetaalde liefde is niks mis, ik had niet begrepen dat je op Thaise dames doelde, maar mijns inziens is daar ook niets mis mee, het maakt inderdaad helemaal niet uit waar de desbetreffende meid vandaan komt, als ze gelukkig is met haar lover, dan is dat klaar toch?

Voor de rest denk ik slechts dat je voorzichtig moet zijn met bepaalde opmerkingen op een openbaar forum, dus in de trand van uitschot uit moslim landen e.d. (en het maakt niet uit hoeveel mensen het dan met je eens zullen zijn ;), als het te ver gaat, krijg het forum lui van buitenaf op het dak, want hier in Nederland mag zoiets gewoon niet in het openbaar (zit je al gauw met discriminatie wetten enzo) En dat wij elkaar in de haren hangen is misschien al erg genoeg, maar het zou triest zijn dat derden die dat dan lezen zich erg gekwetst kunnen gaan voelen (hierbij niet uitvlakkend dat ik zelf daarin misschien ook wel eens te ver ga)

Internet liefde?
Ik weet er alles van, ik ben al 6 jaar dolgelukkig met een geweldige kerel die ik via het net heb leren kennen, tsja, gewoon in mijn eigen stad, maar wel uit een heel andere "scene", en als we niet gewoon met een kletspraatje via het net waren begonnen, hadden we elkaar nooit leren kennen.
Er komen dagelijks hordes mensen samen via dit medium, die heel erg gelukkig met elkaar zijn, maar omdat het juist zo toegankelijk is (zeg nou zelf, je praat toch heel makkelijk via een toetsenbord?) kan het ook soms wat tricky zijn, een vriendin van mij heeft zo een hele nare ervaring met een kerel opgedaan (ja ook gewoon hier in de buurt).

Voor wat betreft Jomel: ik had het idee dat hij nog niet zo oud was, en dat maakte wat bezorgde moeder gevoelens in me los ;)
Hij zal op zijn minst een geweldige tijd in een machtig land hebben, wellicht met een gouden randje omdat daar ook nog de liefde van zijn leven rondloopt,[/quote]

Mystic.
Het was eigenlijk niet mijn bedoeling om iemand te kwetsen ook jou niet Soms is het inderdaad zo dat als je iets schrijft anders over komt dan als je het zegt ik heb ook helemaal niks tegen sommige thaise dames integendeel er zijn ook goeie bij ik heb alleen mischien het geluk gehad dat ik een normale vrouw heb die uit de zaken wereld komt.

We kennen elkaar al meer dan 10 jaar en hebben toevallig elkaar in 2003 weer ontmoet we zijn in thailand in 2004 getrouwd en hebben een zoontje van 1.5 jaar we zijn vorig jaar ons bedrijf gestart met Keukens en meubels en dat loopt goed op dit moment.

Ik kan alleen slecht tegen vooroordelen die sommige hebben over Thaise dames ik weet het heeft een slechte naam maar dat wil niet zeggen dat het niet kan ik voor dat ik getrouwd ben ook verschilende internet liefdes gehad maar ben uiteindelijk toch met mijn oude liefde getrouwd soms kan het raar lopen in het leven wij zouden eerst ook in Nederland gaan wonen maar het die nieuwe regels in nederland hebben ons anders doen besluiten.

Ik heb er trouwens geen spijt van ik denk dat de kwaliteit van leven voor ons hier beter is dan op dit moment in nederland maar daar zullen ongetwijfeld de meningen verdeeld over zijn mijn vrouw en ik schelen 2 jaar dus ik denk een normaal leeftijds verschil ik 40 en zij nu 39 verder hoop ik dat we in de toekomst openlijk de discussie kunnen aangaan en elkaar niet gaan zwart maken of iets dergelijks Gr Perry.
Werk om te leven leef niet om te werken.

marceziani
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 860
Lid geworden op: maandag 20 februari 2006, 19:40
Locatie: Waalre
Contacteer:

Re: Bedankt

#50 Bericht door marceziani » vrijdag 13 april 2007, 22:26

jomel17 schreef:Mijn vraag heeft nogal wat losgemaakt zie ik.
Jouw vraag over het aantal markten in Khon Kaen heeft inderdaad nogal wat losgemaakt. Wat zo'n simpel vraagje toch allemaal te weeg kan brengen, he :?: :)
When people lose everything and they have nothing left to lose, they lose it.

khonkaen
Erelid
Erelid
Berichten: 1647
Lid geworden op: dinsdag 22 februari 2005, 08:53
Locatie: amphur muang---- khonkaen

#51 Bericht door khonkaen » maandag 16 april 2007, 00:06

ik heb ook wel eens iemand ontmoet via internet... maar het bleek al snel dat zij onbetrouwbaar was en alleen op geld aasde...
dus kappen met die hap
een ervaring rijker en een illusie armer...

verder een thaise via een vriendin ontmoet , 7 jaar geleden .. wij zijn nu ruim 6 jaar getrouwd.... en ik kan niet beter wensen ...

willem
niets is perfect en niets is blijvend

jomel17
Expat
Expat
Berichten: 1560
Lid geworden op: zondag 26 november 2006, 18:13
Locatie: Khon Kaen

#52 Bericht door jomel17 » zondag 17 juni 2007, 13:49

Dame en heren even een kleine update, we hebben nog steeds dagelijks contact via msn en we hebben afgesproken dat we na een weekend in Bkk naar Khon kaen gaan om haar familie en vrienden te ontmoeten. Dus Willem als ik voor jou iets moet meebrengen uit Holland hoor ik het wel?
Chayapha en ik zijn in ieder geval de dagen aan het aftellen !!
หลงรัก

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

#53 Bericht door Jim » zondag 17 juni 2007, 16:31

> we hebben afgesproken dat we na een weekend in Bkk naar Khon kaen gaan om haar familie en vrienden te ontmoeten.

je weet dat het ongeveer hetzelfde betekent als verloven? :)

jomel17
Expat
Expat
Berichten: 1560
Lid geworden op: zondag 26 november 2006, 18:13
Locatie: Khon Kaen

oops

#54 Bericht door jomel17 » zondag 17 juni 2007, 17:03

Nee Jim, dat wist ik niet,maar als alles gaat zoals het de laatste weken gegaan is tussen ons zou ik daar geen bezwaar tegen hebben ?
หลงรัก

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

#55 Bericht door Edje » zondag 17 juni 2007, 20:00

Jomel, als je Willem ergens gelukkig mee wilt maken dan zijn het de overheerlijke Maatjes haringen. Daar doet'i bewijze van spreken een moord voor.
Groetjes; Edje

khonkaen
Erelid
Erelid
Berichten: 1647
Lid geworden op: dinsdag 22 februari 2005, 08:53
Locatie: amphur muang---- khonkaen

#56 Bericht door khonkaen » maandag 25 juni 2007, 15:16

ja gekke Jos , daar heeft edje gelijk in ... verder is hier prakties alles te koop , behalve drop van Klene
Als je naar de familie gaat, wordt erover trouwen gesproken en de ruidsschat die jij moet betalen... 50.000 thb is een pasend bedrag voor een gewone familie... bij een rijke familie betaal je (veel) meer..

veel geluk,


willem
niets is perfect en niets is blijvend

jomel17
Expat
Expat
Berichten: 1560
Lid geworden op: zondag 26 november 2006, 18:13
Locatie: Khon Kaen

#57 Bericht door jomel17 » maandag 25 juni 2007, 18:03

Nou Willem haring lijkt me moeilijk meenemen (koeling ) maar Klene drop is geen probleem hoor zeg maar welke smaak en hoeveelheid ??
En alvast bedankt voor de informatie
หลงรัก

khonkaen
Erelid
Erelid
Berichten: 1647
Lid geworden op: dinsdag 22 februari 2005, 08:53
Locatie: amphur muang---- khonkaen

#58 Bericht door khonkaen » dinsdag 26 juni 2007, 11:57

hooi Jos,

wat Engels drop en zoet en zout .. de hoeveelheid moet je zelf maar bepalen

alvast bedankt

willem
niets is perfect en niets is blijvend

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

#59 Bericht door Edje » dinsdag 26 juni 2007, 16:39

jomel17 schreef:Nou Willem haring lijkt me moeilijk meenemen (koeling ) maar Klene drop is geen probleem hoor zeg maar welke smaak en hoeveelheid ??
En alvast bedankt voor de informatie
Maatjes zijn ook geen probleem.
Voorverpakte ingevroren maatjes van bv. Ouwehand bij de Sligro kopen en zeg dat ze minstens 24 uur bevroren moeten blijven. Dan krijg je er voor weinig geld wat koelelementen en een piepschuim koelboxje bij.
Je moet ze wel in je koffer vervoeren, de temperatuur in de laadruimte ligt rond het vriespunt.
Aangekomen in KKC kon ik Willem nog heerlijke diepgevroren maatjes aanbieden.
Groetjes; Edje

jomel17
Expat
Expat
Berichten: 1560
Lid geworden op: zondag 26 november 2006, 18:13
Locatie: Khon Kaen

#60 Bericht door jomel17 » dinsdag 26 juni 2007, 17:50

Bedankt voor de tip Ed, ga ik proberen.
Sligro is een soort Makro kan ik daar als particulier gewoon kopen ??
หลงรัก

Plaats reactie

Terug naar “Steden”