Op zoek naar Zeeuw die wil helpen.

Post hier al je vragen voor Visa voor Nederland.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
zeeuwsbelgje

Op zoek naar Zeeuw die wil helpen.

#1 Bericht door zeeuwsbelgje » zondag 04 maart 2007, 14:45

Mijn ex-man, waar ik een goed contact mee heb, heeft op 4 december via een vriend een Thaise vriendin laten overkomen voor 3 maanden. Een schat van een vrouw, die iedereens hart heeft gestolen. Gisteren is ze terug vertrokken naar Thailand en we zijn er allemaal stuk van. Nu willen we haar zo snel mogelijk (ik heb begrepen dat dat al na 3 maanden kan) weer terug hier hebben. Het probleem is echter dat in die 3 maanden gebleken is dat de Thaise vriendin van diegene die hem hielp met de eerste aanvraag niet echt betrouwbaar is. Ze wil liever niet dat D. terug komt en wil 1 van haar zussen in de buurt krijgen. Mijn vraag is: zijn er mannen uit Zeeland die een Thaise vriendin hebben en die mijn ex willen helpen als hij ergens tegenaan loopt? En waarvan de vriendin eventueel in het Thais aan de telefoon D. dan de instructies kan doorgeven? Je kunt mij mailen op volgende adres: degraafco@zeelandnet.nl Bij voorbaat dank... want we missen D. hier allemaal heel erg.

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

#2 Bericht door Jim » zondag 04 maart 2007, 17:01


zeeuwsbelgje

#3 Bericht door zeeuwsbelgje » zondag 04 maart 2007, 20:18

Dank je wel Jim, heb hem gelijk bij mijn favorieten gezet. Als mijn ex langs komt, kan hij zien wat hij ermee doet.

Plaats reactie

Terug naar “Visa Nederland”