best tours

Post hier al je vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
gast

best tours

#1 Bericht door gast » vrijdag 15 september 2006, 16:44

Heeft iemand hier ervaring met best tours?
Ga binnenkort de rondreis De musts van Thailand doen heeft iemand deze rondreis ook al gedaan of er iets over gehoord?

Alvast bedankt

Gebruikersavatar
JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2005
Lid geworden op: vrijdag 07 oktober 2005, 11:25
Locatie: Vlaanderen

besttours

#2 Bericht door JohanS » vrijdag 15 september 2006, 18:17

Is reeds een paar keer aan bod geweest.
De zoekfunctie is een mooi ding waar ik de volgende link heb gevonden,
Klik erop en je kan een paar reacties lezen.


http://www.xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php? ... rs#4683251

Joeri

best tours

#3 Bericht door Joeri » zondag 17 september 2006, 17:39

Hoi,

Ik ben vorig jaar op reis geweest naar Thailand met Best Tours en was er wel tevreden over. Ik had gekozen voor de grote rondreis van Thailand + nog een verlenging geboekt in Krabi. Alles was goed geregeld en de hotels waren overal dik en orde en meestal zelfs vrij luxueus.
Het is natuurlijk wel wat commercieel, op sommige excursies nemen ze eens foto's die je kan kopen, enz. maar daar moet je je niet te veel van aantrekken en gewoon genieten van de mooie reis die je ongetwijfeld zult hebben.

noortje 30

#4 Bericht door noortje 30 » maandag 25 december 2006, 10:36

Wij zijn een paar jaar geleden met Best Tours naar Indonesie geweest. We hadden voor Best Tours gekozen omdat je dan rondtrekt met een groep en alles verder geregeld is maar de insteek voor ons was om op de plek van bestemming alles zelf te regelen. Dit werd ons echter niet in dank afgenomen. Ik vond het een waardeloze organisatie en behoorlijk prijzig en slechte locaties van hotels!

Gast

#5 Bericht door Gast » zaterdag 13 januari 2007, 20:51

Eerlijk gezegd vind ik dit een K.. organisatie, laat het voor wat het is, er zijn veel andere organisaties die het veel beter doen, ze profiteren van de excursies enz.
Thailand heeft veel meer te bieden dan Best Tours, ! Zij waren echter wel een van de eersten die Thailand aandeden als bestemming en hebben heel wat geleerd, echter onderutussen is de bestemming niet zo commercieel meer voor hen en zijn er andere organisaties die het veel beter doen !

Gebruikersavatar
JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2005
Lid geworden op: vrijdag 07 oktober 2005, 11:25
Locatie: Vlaanderen

#6 Bericht door JohanS » zaterdag 13 januari 2007, 23:09

Anonymous schreef:Eerlijk gezegd vind ik dit een K.. organisatie, laat het voor wat het is, er zijn veel andere organisaties die het veel beter doen, ze profiteren van de excursies enz.
Thailand heeft veel meer te bieden dan Best Tours, ! Zij waren echter wel een van de eersten die Thailand aandeden als bestemming en hebben heel wat geleerd, echter onderutussen is de bestemming niet zo commercieel meer voor hen en zijn er andere organisaties die het veel beter doen !
Zoals welke dan wel ???

Totender
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 326
Lid geworden op: zaterdag 08 april 2006, 10:19
Locatie: 3970/BE

#7 Bericht door Totender » zondag 14 januari 2007, 11:16

noortje 30 schreef:Wij zijn een paar jaar geleden met Best Tours naar Indonesie geweest. We hadden voor Best Tours gekozen omdat je dan rondtrekt met een groep en alles verder geregeld is maar de insteek voor ons was om op de plek van bestemming alles zelf te regelen. Dit werd ons echter niet in dank afgenomen. Ik vond het een waardeloze organisatie en behoorlijk prijzig en slechte locaties van hotels!
Het blijkt toch duidelijk uit hun brochures dat het een georganiseerde reis is. Als je perse alles zelf wil regelen moet je het vliegtuig nemen en zelf je reis uitstippelen.

Deze klachten hebben m.i. niets met Best Tours te maken, maar eerder met jezelf. Voor iemand die Thailand wil zien en in alle comfort verblijven is Best Tours nog altijd top volgens mij.

Wil je echter avontuurlijke reizen, dan zijn daar inderdaad andere (en daarom niet betere) organisaties. Het is maar net wat iemand wil, maar je moet natuurlijk wel de juiste formule voor jezelf uitmaken.
Get Rich or Die Tryin'

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met reisorganisaties”