contact gezocht

Post hier al je vragen voor wonen en werken in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
gast

contact gezocht

#1 Bericht door gast » zondag 14 mei 2006, 15:34

Hallo lezers,

Graag kom ik in contact met nederlanders die wonen in Hua Hin, of hier een gedeelte van het jaar wonen.

Hoop van jullie te horen :lol:

Groeten Michel

bockhaem
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 35
Lid geworden op: zondag 14 mei 2006, 15:54

#2 Bericht door bockhaem » zondag 14 mei 2006, 16:46

Drie maanden per jaar ongeveer wonen we in Cha-Am. Groeten,Jan

gast

contact gezocht

#3 Bericht door gast » zondag 14 mei 2006, 17:38

Bedankt voor je reaktie,

Las dat jullie er zo'n drie maanden per jaar verblijven, zouden jullie hier permanent kunnen verblijven, en welke evt nadelen ervaren jullie bij een lang verblijf in deze omgeving.

Vriendelijk dank zover.

Groeten Michel

PaulV
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 364
Lid geworden op: vrijdag 08 juli 2005, 21:09
Locatie: Rosmalen
Contacteer:

#4 Bericht door PaulV » zondag 14 mei 2006, 21:30

Hallo Michel,

Wij komen regelmatig in Hua Hin. Met het oog op de toekomst hebben wij er een huis gekocht. Wij vinden Hua Hin nog kleinschalig genoeg om ons er thuis te kunnen voelen, je kunt er prima golfen en het is dicht genoeg bij Bangkok voor als we behoefte hebben aan meer hectiek.
Echter, ik zou me nergens goed kunnen voelen als ik er onvoldoende activiteit zou kunnen ontplooien. Mijn ambitie is om over enkele jaren, als de toekomst financieel veilig is gesteld, ontwikkelingsprojecten te gaan doen in Azie. Hua Hin zal dan onze uitvalsbasis zijn. Zonder deze plannen zouden wij wellicht niet voor Hua Hin, maar voor Ko Samui of Phuket hebben gekozen omdat daar meer en gevarieerder vermaak mogelijk is.
Als je in Hua Hin woont denk ik dat je snel uitgekeken bent als je geen structurele bezigheden weet te creeren of te vinden.

groet,
Paul

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

Wonen in Hua Hin

#5 Bericht door Mart » dinsdag 16 mei 2006, 15:30

Hallo,
Ik woon 13 jaar in Cha-am, ga zeer regelmatig naar Hua Hin, maar zou er beslist niet willen wonen.

Mart
Cha-am

Plaats reactie

Terug naar “Wonen en werken in Thailand”