Nooit meer De Jong Intra Vakanties!!!!!!

Post hier al je vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gast

Nooit meer De Jong Intra Vakanties!!!!!!

#1 Bericht door Gast » dinsdag 21 februari 2006, 16:36

ik ben een oude rot in het maken van groepsvakanties, maar nog nooit heb ik zo'n slechte organisatie meegemaakt. Ik heb een rondreis van 23 dagen door Thailand gemaakt waarbij een slechte reisleider inzat, die veel tripjes maakt naar juwelierszaken waar hij natuurlijk provisie krijgt en daar ben je dan lange tijd, soms bijna 3 uur. Terwijl je bij de tempels en echte bezienswaardigheden hooguit een uurtje krijgt. Problemen worden slecht tot niet opgelost en als je thuis een brief schrijft naar De Jong Intra geven ze niet thuis!!!! Ik ben zeer zeker niet te spreken over deze organisatie. Pas dus op, een gewaarschuwd mens telt voor twee en je geld kun je maar 1 x uitgeven.

Adm
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 12
Lid geworden op: zondag 18 december 2005, 18:58
Locatie: Maashees

De jong Intra

#2 Bericht door Adm » dinsdag 21 februari 2006, 17:00

Ben eens duidelijk dit is een flut verhaal, graag feiten en niet van die losse opmerkingen.

Groet Ad

Gast

Re: De jong Intra

#3 Bericht door Gast » zaterdag 11 maart 2006, 13:50

Adm schreef:Ben eens duidelijk dit is een flut verhaal, graag feiten en niet van die losse opmerkingen.

Groet Ad
Ad ik ben het met je eens
Vorig jaar heb ik dezelfde tour gemaakt ,de enige juwelier zaak die ik heb bezocht was in Chang Mai en dan vooral de edelstenen verwerking,voor de rest was het tempels en andere bezienswaardigheden
Dat verhaaltje is dus echt larriekoek

Groetjes van Marleen

Adm
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 12
Lid geworden op: zondag 18 december 2005, 18:58
Locatie: Maashees

Re: De jong Intra

#4 Bericht door Adm » maandag 13 maart 2006, 08:29

Anonymous schreef:
Adm schreef:Ben eens duidelijk dit is een flut verhaal, graag feiten en niet van die losse opmerkingen.

Groet Ad
Ad ik ben het met je eens
Vorig jaar heb ik dezelfde tour gemaakt ,de enige juwelier zaak die ik heb bezocht was in Chang Mai en dan vooral de edelstenen verwerking,voor de rest was het tempels en andere bezienswaardigheden
Dat verhaaltje is dus echt larriekoek

Groetjes van Marleen
Groet Marleen,

Onze wereldreiziger weet niet eens dat de reisorganisaties bij sommige zaken/winkels verplicht worden om er naar toe tegaan, vaak zaken van PM Taxsin, op straffe dat de organisatie geen toestemming meer krijgt om rondreizen te doen door Thailand.
Dit wordt strikt geregistreed en gecontroleerd, de reisleiders en chaffeur moeten dan altijd hun TAT Id laten zien, voor de controle.
Veel organisatie's zouden dit liever niet doen maar ja het moet, en daarom blijft het altijd bij deze enkele keer.
Verder weet deze reiziger niet eens welke organisatie de reis in Thailand uitvoerde, want dan zou hij wel weten waar hij met zijn klachten moest zijn, dus van daar mijn opmerking naar hem toe over het verhaal.
Ik twijfel zelfs of hij daar dan wel is geweest.

Groet Ad.

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

VAKANTIE IN THAILAND

#5 Bericht door Mart » dinsdag 14 maart 2006, 10:18

Waarde "OUDE ROT "

Jaarlijks ontmoeten wij zeer veel GASTEN in Cha-am. Vele hebben eerst een rondreis gemaakt. De meeste die een rondreis maken zijn zij die voor de eerste keer naar Thailand komen. Dus U ook waarschijnlijk.
Het is beslist niet de schuld van de Jong Tours, maar eerder van de Nederlandse reisbegeleider en de Thaise gids, alsmede de chauffeur.

Hetgeen Ad is zijn bericht schrijft is onzin. Ten eerste hij kan de naam van de PM niet, want het is Taksin, en bovendien zijn dat beslist geen zaken van hem.

Het zijn de 3 eerder genoemde heren ( dames) die daar even een beetje provisie komen opstrijken.

Dan de bezoeken aan de tempels. Normaal gesproken staat dat vermeld in Uw dagprogramma. Bovendien is Thailand trots op zijn tempels en wil U dat graag laten zien.

Maar als U echt klachten heeft, dat moet U kontact opnemen met ROWACO, dat is de reisorganisatie die de vakanties voor de Jong Tours uitvoert.

Ik ben van mening, gelet op de zeer vele jaren hier in Cha-am - Thailand - dat U een beetje onderuit gaat, want er zijn beslist veel slechtere reisorganisaties in Nederland.

Met groet

Mart Vermaat - Cha-am

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met reisorganisaties”