vieng travel vs greenwood travel?

Post hier al je vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Oldchatterman
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 1
Lid geworden op: woensdag 11 januari 2006, 21:27

vieng travel vs greenwood travel?

#1 Bericht door Oldchatterman » donderdag 19 januari 2006, 21:39

In maart gaan wij (2 pers) voor het eerst bijna 4 weken (2 tot 28 maart) naar thailand.
We willen vrij veel dingen (meerdaagse tours) van tevoren regelen, zodat we in thailand zelf niet alles nog uit moeten gaan zoeken.
In eerste instantie hebben we mooie tours gezien bij http://www.thailandonline.nl en http://www.333travel.nl, maar na wat speurwerk blijkt dat de plaatselijke organisatie geregeld wordt door nederlandse bureaus: viengtravel en greenwoodtravel (en nog goedkoper ook).

Heeft iemand ervaring met deze bureaus, is de kwaliteit tov elkaar gelijkwaardig? We willen misschien tours van beide bureaus combineren omdat de tours soms op verschillende dagen starten (wat dan net weer beter past), maar het fijnste zou natuurlijk zijn als we alles met 1 bureau hoeven te regelen.

Mitmig
Expat
Expat
Berichten: 175
Lid geworden op: dinsdag 03 januari 2006, 15:36
Locatie: Koh Samui

#2 Bericht door Mitmig » vrijdag 20 januari 2006, 14:06

Greenwood Travel is top! Het andere bureau ken ik niet.

janneke
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 10
Lid geworden op: zaterdag 15 oktober 2005, 22:28

#3 Bericht door janneke » vrijdag 20 januari 2006, 14:27

Wij bevinden ons op dit moment in Thailand, we hebben een aantal dingen via Greenwood geregeld en dat is allemaal prima in orde. Je kunt zelf bekijken of je een paar excursies wilt boeken, hotels, of de hele reis.

Veel plezier met voorbereiden en natuurlijk in Thailand!

Janneke

Frietsje

Vieng travel

#4 Bericht door Frietsje » vrijdag 05 mei 2006, 21:25

Ik ga nu al voor de 5de keer naar thailand en maak weer gebruik van Vieng Travel. Dik tevreden over hun tours en service. Al meerdere tours via hun gedaan en allemaal super. Nu regel ik via de email de eerste 2 hotel overnachtingen en eventuele nachttreintickets of vliegtickets. Scheelt een hoop werk als je net bent aangekomen en je hoeft ze alleen maar op te gaan halen.

Veel plezier in Thailand, Groet, Friet

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met reisorganisaties”