Stage gezocht in Bangkok

Post hier al je vragen voor wonen en werken in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Michiel Willems

Stage gezocht in Bangkok

#1 Bericht door Michiel Willems » vrijdag 09 december 2005, 12:24

Hallo allen,

Ik ben een gemotiveerde, Nederlandse student uit Utrecht en ben momenteel mijn scriptie aan het afronden voor de master (Internationaal, Europees en Nederlands) Privaatrecht (ondernemingsrecht, contractenrecht, schadevergoedingsrecht).

Ik hoop in februari klaar te zijn en wil dan een paar maanden al 'het goede' van Azie gaan proeven, bij voorkeur thailand en dan Bangkok. Via een stage zou dat een enorme uitdaging zijn. Dit hoeft niet per definitie een juridische stage te zijn, bij een advocatenkantoor, bank, handelshuis, universiteit, onderzoeksinstelling, importeur, adviesbureau en ga zo maar door. Ik ben erg breed ingesteld en heb de nodige bestuurlijke, communicatieve en organisatorische ervaring. Ook internationale ervaring is aanwezig, ik heb op Curacao voor een Amsterdams advocatenkantoor gewerkt, een tijdje in London gestudeerd en het Spaans me eigen gemaakt in Madrid. Ik heb gewerkt voor verschillende marketingbureau's, de Universiteit Utrecht, een advocatenkantoor, call-centers, de Jaarbeurs Utrecht, het Ministerie van Justitie, verschillende hotels en binnen promotie- en eventmanagement.

Ik ben een open, makkelijk toegankelijk en sociaal persoon, die goed met verschillende soorten mensen overwegkan, van aanpakken en hard werken houd, flexibel ingesteld en niet te bang om eigen verantwoordelijkheid te dragen of eens wat extra's te moeten doen.

Als u adressen/tel.nrs weet van instellingen waar ik wellicht een stage zou kunnen vinden, houd ik me uiteraard ook aanbevolen.

U kunt contact met me opnemen via mail (michielwil@hotmail.com) of per telefoon (0031-(0)626970071)

Ik hoop wat te horen!
Hartelijke groet

Michiel Willems

Utrecht, NL

frumau
Expat
Expat
Berichten: 171
Lid geworden op: donderdag 03 maart 2005, 11:47
Locatie: Moo-Ban Busarin
Contacteer:

#2 Bericht door frumau » vrijdag 09 december 2005, 17:37

Misschien heb je hier wat aan: Stages in Thailand.
Jasper Frumau
info at gateway2thailand.com
http://www.gateway2thailand.com

Plaats reactie

Terug naar “Wonen en werken in Thailand”