Welke schoenen voor een rondreis?
Moderator: Loempia
-
- heeft ervaring
- Contacteer:
Welke schoenen voor een rondreis?
Hoi,
mijn vriend en ik gaan binnenkort naar Thailand. We hebben geen georganiseerde reis geboekt maar gaan geheel op eigen houtje. We trekken eerst naar het midden, dan het oosten en dat het noorden van thailand. Dan doen we Bangkok en we eindigen op de eilanden om te relaxen. Welke schoeisel kunnen we het beste meenemen? Onze bergschoenen, loopsandalen of sportschoenen?
BVD
mijn vriend en ik gaan binnenkort naar Thailand. We hebben geen georganiseerde reis geboekt maar gaan geheel op eigen houtje. We trekken eerst naar het midden, dan het oosten en dat het noorden van thailand. Dan doen we Bangkok en we eindigen op de eilanden om te relaxen. Welke schoeisel kunnen we het beste meenemen? Onze bergschoenen, loopsandalen of sportschoenen?
BVD
http://www.bertenjorina.waarbenjij.nu
Mai Pen Rai
Mai Pen Rai
- dirk
- Volwaardig lid
- Contacteer:
-
- komt net kijken
Welke schoenen --> Teva's
Met Teva's of een ander merk van dit soort "sandalen" zou je eigenlijk alles kunnen doen.
Zelf neem ik nog als reserve een paar lichte sportschoenen mee.
Zelf neem ik nog als reserve een paar lichte sportschoenen mee.
-
- komt net kijken
neem in iedre geval slippers mee, voor onder de douche enzo!
Ik neem nog een paar goede gympen mee.
Wandelschoenen laat ik thuis, te zwaar.
Wij gaan een rondreis cambodja thailand zuid doen. Dan heb je een idee of je dezelfde grond onder je voeten hebt als ik.
En trouwens, wat doe je moeilijk, je hebt een georganiseerde reis, dat betekent dat je alleen je spullen uit de bus in je hotel hoeft te sjouwen.
Ik sjouw mijn eigen spullen overal mee naar toe en ik neem zelfs nog speelgoed en kleding voor de kinderen mee.
In ieder geval een prettige vakantie!
En stouw je koffer niet vol met kleding, kun je naml geen souveniers mee terug in je koffer mee nemen!
Ik neem nog een paar goede gympen mee.
Wandelschoenen laat ik thuis, te zwaar.
Wij gaan een rondreis cambodja thailand zuid doen. Dan heb je een idee of je dezelfde grond onder je voeten hebt als ik.
En trouwens, wat doe je moeilijk, je hebt een georganiseerde reis, dat betekent dat je alleen je spullen uit de bus in je hotel hoeft te sjouwen.
Ik sjouw mijn eigen spullen overal mee naar toe en ik neem zelfs nog speelgoed en kleding voor de kinderen mee.
In ieder geval een prettige vakantie!
En stouw je koffer niet vol met kleding, kun je naml geen souveniers mee terug in je koffer mee nemen!
-
- heeft ervaring
- Contacteer:
Nee nee nee, wij doen geen georganiseerde reis. We hebben alleen 2 vliegtikets geboekt!Carla schreef:En trouwens, wat doe je moeilijk, je hebt een georganiseerde reis, dat betekent dat je alleen je spullen uit de bus in je hotel hoeft te sjouwen.
http://www.bertenjorina.waarbenjij.nu
Mai Pen Rai
Mai Pen Rai
- dirk
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Heb zelf maat 45, geen probleem. Hebben ze je maat niet, kan je ze op maat laten maken.
Voeger (25/30 jaar geleden) was maat 40 een grote maat in Bangkok. Tegenwoordig willen de toeristen alles kunnen kopen, dus hebben ze bijna alles in de maat van de "toerist".
Voeger (25/30 jaar geleden) was maat 40 een grote maat in Bangkok. Tegenwoordig willen de toeristen alles kunnen kopen, dus hebben ze bijna alles in de maat van de "toerist".
Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?
-
- Expat
-
- Erelid
als je op eigen houtje gaat , klompen
als je gaat wandelen , wandelschoenen..
als je gaat sporten , sportschoenen
enz
ga je vliegen, met trein of bus , maken schoenen niet veel uit ..
de thai leeft ook op grote voet.. mannenmaten tot 45 , vrouwenmaten tot 43 .. in alle shopping malls te koop..
willem , nederthai
als je gaat wandelen , wandelschoenen..
als je gaat sporten , sportschoenen
enz
ga je vliegen, met trein of bus , maken schoenen niet veel uit ..
de thai leeft ook op grote voet.. mannenmaten tot 45 , vrouwenmaten tot 43 .. in alle shopping malls te koop..
willem , nederthai
niets is perfect en niets is blijvend