waar in thailand???

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Potjr

waar in thailand???

#1 Bericht door Potjr » zondag 02 oktober 2005, 19:43

Jongens en meisjes 18/11 ga ik voor 2 weken naar Thailand
Maar heb mij totaal niet voorbereid van wat ik zo wie zo moet zien.
Bangkok daar heb ik mijn plan al getrokken maar wat zouden jullie mij aanraden als absolute aanrader voor de rest van Thailand? Het noorden ?zuiden ? Westen?
Of is er een eiland of eilanden wat ik gezien moet hebben?? :?:
Alvast bedankt

gast

#2 Bericht door gast » zondag 02 oktober 2005, 20:50

Zeker changmai en als je tijd hebt changrai... super mooie trekkings, raften... vind ik leuker dan zuiden, tenzij koh tao, mmmm....... als het je gewoon naar eiland wil om te zonnen dan is koh samet ook een aanrader en moet je minder tijd investeren in de afstand....
je gewoon laten gaan daar kan ook, en zien welke leuke mensen je tegenkomt en waar ze naartoe gaan....

jaapj

#3 Bericht door jaapj » donderdag 06 oktober 2005, 18:01

De beste plaats om heen te gaan in Thailand is Pattaya daar is het meeste te doen met ook nog een beetje strand erbij moet je een keer meegemaakt hebben toch
gr
jaapj

tipgever

#4 Bericht door tipgever » donderdag 06 oktober 2005, 19:57

Het noorden is goed te doen; prima tijd, lekkere lentetemperatuur en groen. Ook Khao Yai monsoonforest (3 autouren ten noordoosten van BKK) is geweldig.

khonkaen
Erelid
Erelid
Berichten: 1647
Lid geworden op: dinsdag 22 februari 2005, 08:53
Locatie: amphur muang---- khonkaen

#5 Bericht door khonkaen » vrijdag 07 oktober 2005, 04:08

gewoon op een of andere bus stappen en maar zien waar je uitkomt..
thailand is overal de moeite waard .. zeker buiten de geijkte toeristenplaatsen .. daar leer je het 'echte' thailand kennen ..
je hoeft niet bang te zijn om te verdwalen , want je kan waar vandaan dan ook altijd weer in bangkok komen ..


willem , nederthai
niets is perfect en niets is blijvend

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”