thailand en laos zonder visum?

Post hier al je vragen voor Visa voor Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
oik

thailand en laos zonder visum?

#1 Bericht door oik » donderdag 15 september 2005, 12:08

Hai,

ik ga in november en december naar Thailand en Laos. Het plan is om 3 weken in Thailand te blijven, dan 1 maand in Laos en dan weer 2 weken naar Thailand. Ik regel in Bangkok mijn visum voor Laos en binnen 30 dagen heb je geen visum nodig voor Thailand. Maar ik vroeg mij af of het geen probleem is dat ik bij aankomst niet kan aantonen dat ik binnen 30 dagen het land verlaat.
Ik bedoel, kijken ze hiernaar als je Thailand binnenkomt of checken ze dit als je weggaat?
Ik hoop dat ik mijn plan zo kan uitvoeren zonder een visum voor Thailand aan te schaffen...

Alvast bedankt!!

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

Re: thailand en laos zonder visum?

#2 Bericht door Edje » donderdag 15 september 2005, 18:21

oik schreef:Hai,

ik ga in november en december naar Thailand en Laos. Het plan is om 3 weken in Thailand te blijven, dan 1 maand in Laos en dan weer 2 weken naar Thailand. Ik regel in Bangkok mijn visum voor Laos en binnen 30 dagen heb je geen visum nodig voor Thailand. Maar ik vroeg mij af of het geen probleem is dat ik bij aankomst niet kan aantonen dat ik binnen 30 dagen het land verlaat.
Ik bedoel, kijken ze hiernaar als je Thailand binnenkomt of checken ze dit als je weggaat?
Ik hoop dat ik mijn plan zo kan uitvoeren zonder een visum voor Thailand aan te schaffen...

Alvast bedankt!!
Maak je geen zorgen. Je krijgt bij binnenkomst automatisch een visum voor 30 dagen. Aangezien je 2x niet langer blijft is er geen enkel probleem. Blijf je langer dan 30 dgn in Th. dan moet je bijbetalen maar dat is voor jou niet van toepassing.
Groetjes; Edje

oik

dank!

#3 Bericht door oik » zaterdag 17 september 2005, 16:01

Bedankt voor jullie antwoord Ed en Khun!
Nu op naar deze mooie landen :D !

Plaats reactie

Terug naar “Visa Thailand”