Ervaringen met Holiday International Thailand

Post hier al je vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
SyBerk
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 63
Lid geworden op: donderdag 17 maart 2005, 16:20
Contacteer:

Ervaringen met Holiday International Thailand

#1 Bericht door SyBerk » vrijdag 19 augustus 2005, 14:41

Hallo allemaal,

Ben me druk aan het oriënteren voor een vakantie naar Thailand in 2006 samen met me vriendin. Inderdaad een beetje vroeg maar zo is de voorpret ook langer. :D

Ben tweemaal (alleen) met Kras reizen erheen geweest. Allemaal goed verzorgt toen in 2000 en 2002. Alleen lijken mij de rondreizen wat uitgekleed tegenwoordig. Bijna alle excursies zijn faculatief.

Ik heb nu zitten sneupen op de site van Holiday International > Thailand. Daar kom ik leuke rondreizen tegen. Flink uitgebreidt en niet de laatste 5 à 6 dagen aan het strand.

Heeft iemand ervaringen met hun als reisbureau? Hoe zijn de Ned begeleiders en de gidsen..... alle info is welkom.

Met vriendelijke groeten,

SyBerk

PaulV
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 364
Lid geworden op: vrijdag 08 juli 2005, 21:09
Locatie: Rosmalen
Contacteer:

#2 Bericht door PaulV » vrijdag 19 augustus 2005, 15:26

Je zou ook eens kunnen kijken op http://www.greenwoodtravel.nl
Daar kun je gewoon je eigen reisschema samenstellen.
Je kunt het dan zo eenvoudig of luxe maken als je zelf wilt, terwijl je aantoonbaar de laagste vliegtarieven, hotelprijzen en transferfee's betaalt.
Voor excursies zou ik gewoon gebruik maken van de lokale taxichauffeurs. Vaak zijn ze er op ingesteld, zijn heel zorgzaam en service gericht en bezorg je ze ook nog eens een goede dag. En bovendien is dat in mijn ervaring vaak met afstand de goedkoopste en leukste manier om een excursie te doen en ben je het meest flexibel t.a.v. de lengte van de excursie. Jij bepaalt hoe laat en hoe lang.

succes,
Paul

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met reisorganisaties”