Welk hotel in Bangkok: Narai of Zenith Sukhumvit?

Post hier al je vragen opmerkingen over hotelaccomodaties in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Jan4

Welk hotel in Bangkok: Narai of Zenith Sukhumvit?

#1 Bericht door Jan4 » dinsdag 02 augustus 2005, 20:07

Volgend jaar februari gaan we naar Thailand waaronder een dag of 5 naar Bangkok. Na zo'n beetje alle 'Bangkokhotel' internetsites te hebben afgestruind twijfel ik tussen het Narai hotel en het Zenith Sukhumvit hotel.
Beide middenklasse hotels en qua prijs ontlopen ze elkaar ook niet.
Heeft iemand ervaring met met één van deze (of beide) hotels en dan met name de loopafstand naar de skytrain.
Alvast bedankt.

gr. Jan

Manuel
Expat
Expat
Berichten: 2365
Lid geworden op: woensdag 09 februari 2005, 11:56
Locatie: Patong, Phuket
Contacteer:

#2 Bericht door Manuel » donderdag 04 augustus 2005, 10:12

Ik zou geen van beide aan iemand aanraden....

Laat weten wat je betaald voor deze hotels of hoeveel je wilt uitgeven. Ik zal later een paar aanbevelingen geven.

Steven de Boer
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 72
Lid geworden op: donderdag 04 augustus 2005, 12:12
Locatie: Bangkok

#3 Bericht door Steven de Boer » donderdag 04 augustus 2005, 12:19

Beste Jan,

Narai hotel is een prima toeristen klasse hotel, niets mis mee. Op ongeveer 15 minuten lopen van de skytrain. Het Zenith Sukhumvit zou ik niet nemen, dat is de laatste jaren enorm achteruit gegaan. Kijk ook even op de volgende website voor goeie prijzen: http://www.thailandhotel.nl

Groetjes,
Steven

Gast

#4 Bericht door Gast » donderdag 04 augustus 2005, 16:26

Manuel schreef:Ik zou geen van beide aan iemand aanraden....

Laat weten wat je betaald voor deze hotels of hoeveel je wilt uitgeven. Ik zal later een paar aanbevelingen geven.
Wij zoeken een hotel in ieder geval op loopafstand van de skytrain in de prijsklasse tot zo'n 40 euro per kamer.
Volgens asiarooms.com zit je in het Zenith vanaf 33 euro en in het Narai vanaf 35 euro per kamer (2 personen).

Steven de Boer
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 72
Lid geworden op: donderdag 04 augustus 2005, 12:12
Locatie: Bangkok

#5 Bericht door Steven de Boer » donderdag 04 augustus 2005, 17:01

Beste Jan,

Narai en Zenith zijn grote hotels. Wil je iets kleiner en persoonlijker dan zijn de volgende 2 boetiek hotels zeker aanraders. Het Swiss Lodge Hotel en het Silom Serene Hotel. Beiden op een paar minuten lopen van de skytrain en beiden aan Silom Road. Prijs ook zo rond de 35 Euro op http://www.thailandhotel.nl

Groetjes,
Steven

Lamai

#6 Bericht door Lamai » donderdag 04 augustus 2005, 19:52

Vorig en dit jaar een keer of 3 in Zenith gezeten. Prima hotel. Lekker zwembad met bubbelbad op het dak. Goed ontbijt, kamers niks mis mee. Enige nadeel: in de arabierenwijk. Moet je tegen kunnnen. :D
Bij asiarooms.com zie ik trouwens toch echt een prijs staan van $ 40,-

Jan4

#7 Bericht door Jan4 » maandag 08 augustus 2005, 15:44

Lamai schreef:Vorig en dit jaar een keer of 3 in Zenith gezeten. Prima hotel. Lekker zwembad met bubbelbad op het dak. Goed ontbijt, kamers niks mis mee. Enige nadeel: in de arabierenwijk. Moet je tegen kunnnen. :D
Bij asiarooms.com zie ik trouwens toch echt een prijs staan van $ 40,-
Heb besloten toch voor Narai te kiezen, ligt ook niet zo ver van de Chao Phraya rivier en op redelijke afstand van de skytrain.

Op asiarooms.com kun je de munteenheid veranderen door rechtsboven
op 'Select your currency' te klikken, 40 dollar wordt dan 35 euro.

in ieder geval bedankt voor jullie info
Gr. Jan

Jan4

#8 Bericht door Jan4 » maandag 08 augustus 2005, 15:45

Lamai schreef:Vorig en dit jaar een keer of 3 in Zenith gezeten. Prima hotel. Lekker zwembad met bubbelbad op het dak. Goed ontbijt, kamers niks mis mee. Enige nadeel: in de arabierenwijk. Moet je tegen kunnnen. :D
Bij asiarooms.com zie ik trouwens toch echt een prijs staan van $ 40,-
Heb besloten toch voor Narai te kiezen, ligt ook niet zo ver van de Chao Phraya rivier en op redelijke afstand van de skytrain.

Op asiarooms.com kun je de munteenheid veranderen door rechtsboven
op 'Select your currency' te klikken, 40 dollar wordt dan 35 euro.

in ieder geval bedankt voor jullie info
Gr. Jan

Plaats reactie

Terug naar “Hotels in Thailand”