ervaringen met 333-travel

Post hier al je vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Pieter
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2769
Lid geworden op: donderdag 24 februari 2005, 15:06
Locatie: Bangkok

Re: ervaringen met 333-travel

#61 Bericht door Pieter » donderdag 04 juli 2013, 09:39

gerrit11 schreef:ik heb veel bij 333 geboekt, vanaf t begin toen ie boven zat in dat kleine kamertje.
maar sedert t bedrijf groter is geworden worden er veel fouten gemaakt die mij als klant geld kost, en dat loopt soms in de honderden euro's. ik heb de laatste 3 x bij 333 problemen gehad met een boeking, verkeerde naam, verkeerde datum, fout totaalbedrag.
voor deze fouten door 333 gemaakt wilde zij dat ik die zou gaan betalen, 2 x ernaartoe gegaan en werd t geregeld.
3e x heb ik t laten zitten en ergens anders geboekt wat ons totaal ruim 300.- meer koste doordat die aanbieding verlopen was.
Mijn vrienden boekte ook altijd vanaf t begin maar doen dit ook hier niet meer door de vele fouten en de toch hogere prijzen bij 333. ik 4 pers, m 4 pers,w 4 pers, dat zijn 12 tickets 2 x per jaar... goed bezig..

nu boek ik alleen nog maar online. vlieg 99% rechtstreeks en 98% met eva. klm doet t ook goed.

ga eind deze maand weer, week of 5 a 6.heerlijk :P :P
zie je wel Ron Niet goed

Pieter
Gebruik de handen om een pen te grijpen of toetsen te beroeren en niet om ze tot vuisten te ballen. Evolueer.

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: ervaringen met 333-travel

#62 Bericht door ron » donderdag 04 juli 2013, 09:58

Hoi Pieter

Zo heeft een ieder zijn ervaringen met een bedrijf.
Ik heb alleen positieve ervaringen met het bedrijf,gelukkig maar.
Ben het er wel mee eens dat hoe groter 333 wordt,hoe onpersoonlijker het boeken en regelen is.

Heb vorig jaar ook wel een propleempje gehad met een retour-ticket van datum te veranderen,wat mij meer ging kosten dan de orginele retour-vlucht,waar ik al de "maker" voor had betaald.
Een groot bedrag van 6 cijfers is er aan tickets gekocht in de jaren,en daar moet ik nog wel eens op attenderen als er van dit soort dingen voorkomen.
Jammer maar helaas.

Ron.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met reisorganisaties”