bellen

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Eric
kenner
kenner
Berichten: 111
Lid geworden op: woensdag 07 september 2005, 17:11
Locatie: Amsterdam, Bangkok

#16 Bericht door Eric » donderdag 08 september 2005, 12:16

PeterPivo schreef:
Eric schreef:Ik heb een vodafone-abo en vond de kosten nogal mee vallen, om vanuit België naar Nederland te bellen was ik meer kwijt. Hoe raar dit ook klinkt.
Kan me haast niet voorstellen. :shock: Misschien dat je in Beligie iets meer gebeld heb dan in Thailand :?: :wink:

PeterPivo

Eric
kenner
kenner
Berichten: 111
Lid geworden op: woensdag 07 september 2005, 17:11
Locatie: Amsterdam, Bangkok

#17 Bericht door Eric » donderdag 08 september 2005, 12:28

Je wil niet weten wat je in sommige europese landen zoals België en UK kwijt bent om naar NL te bellen. Als je in Thailand bent, is een Thaise sim wel veel goedkoper, zeker als je binnen Thailand belt. Maar als je met je Thaise nummer naar NL belt, wordt het weer net zo duur. Thailand is in ieder geval een goedkoop gsm-land, net zoals Zweden bijvoorbeeld. Ik heb ook via vodafone-live de krant zitten lezen, viel ook wel mee, qua kosten. voordeel: je hoeft geen krant te kopen, en je zit niet met een berg papier op het strand. Ps. best leuk om op het strand te zitten, en je ziet op je mob. telefoon dat er 30cm sneeuw ligt in NL.

PeterPivo
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 246
Lid geworden op: maandag 29 augustus 2005, 11:55

#18 Bericht door PeterPivo » donderdag 08 september 2005, 12:44

ja oke maar dan ben je vanuit Thailand met een thaise sim-kaart. Als je belt vanuit Thailand met een Nederlandse sim-kaart ben je zeker meer kwijt. Dus ik koop gewoon een thaise sim-kaart :lol: In verhouding is Thailand met eigelijk alles goedkoper.

PeterPivo

Eric
kenner
kenner
Berichten: 111
Lid geworden op: woensdag 07 september 2005, 17:11
Locatie: Amsterdam, Bangkok

#19 Bericht door Eric » donderdag 08 september 2005, 13:40

Ja, daar heb je wel gelijk in! Ik wil alleen maar aangeven, dat sommige Europese landen schofterig duur zijn in vergelijking met Thailand. Het viel mij wel mee toen ik de rekening op de mat kreeg.

PeterPivo
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 246
Lid geworden op: maandag 29 augustus 2005, 11:55

#20 Bericht door PeterPivo » donderdag 08 september 2005, 15:21

Eric schreef:Ik wil alleen maar aangeven, dat sommige Europese landen schofterig duur zijn in vergelijking met Thailand.
Yep idd erg schofterig :!:

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”