Hotel in Koh Chang

Post hier al je vragen opmerkingen over hotelaccomodaties in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Nens
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 3
Lid geworden op: dinsdag 19 juli 2005, 15:36

Hotel in Koh Chang

#1 Bericht door Nens » dinsdag 19 juli 2005, 15:38

Wij zijn op zoek naar een bungalow oid in Koh Chang. Wij zijn met 2 volw. en 2 kinderen, dus wel een beetje ruim.
Mijn oudste dochter, al 2 keer eerder in Thailand geweest, wil heel graag een "huisje" op het strand.

Dus.... wie weet waar ze huisjes oid echt direct op/aan het strand hebben die groot genoeg zijn voor 4 personen????

Gebruikersavatar
dirk
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 707
Lid geworden op: maandag 30 mei 2005, 16:56
Locatie: Phayao
Contacteer:

#2 Bericht door dirk » dinsdag 19 juli 2005, 19:07

Kijk eens rond op http://www.koh-chang.com/ ,is een heleboel te vinden en een hoop info over Koh Chang.
Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

Nens
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 3
Lid geworden op: dinsdag 19 juli 2005, 15:36

#3 Bericht door Nens » dinsdag 19 juli 2005, 20:50

Hoi Dirk,

Bedankt voor je snelle antwoord. Alleen bij veel resorts zie je niet voor hoeveel personen het huisje geschikt is. Of ..... dat het alleen met zich op het strand is, of dat het huisje ook écht op het strand staat...... daarom hoop ik op 'echte' ervaringen.......... :oops:

Thyrsje
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 56
Lid geworden op: donderdag 14 juli 2005, 02:43

#4 Bericht door Thyrsje » woensdag 20 juli 2005, 14:39

Die zitten er volop, het is maar net de vraag hoe luxe je het wilt hebben, heb luxe resorts gezien daar en wat minder luxe, ik ben zelf in het White Sand Beach resort geweest en die hadden ook 'familiehuisjes' op het strand, toen wij er waren zat er een Chinese familie met 8 man ofzo dus moet wel lukken met 4 dan haha... :D

Gast

#5 Bericht door Gast » donderdag 21 juli 2005, 16:16

Zoek op internet naar het Barali Beach Resort, vrij nieuw resort met prachtige bungalows vlak aan het strand !

Gast

#6 Bericht door Gast » donderdag 21 juli 2005, 21:19

Bedankt voor jullie antwoorden, ga ze direct opzoeken!!

Plaats reactie

Terug naar “Hotels in Thailand”