legalisatie van onghuwedverklaring

Post hier al je vragen voor Visa voor Nederland.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
chris987

legalisatie van onghuwedverklaring

#1 Bericht door chris987 » dinsdag 12 juli 2005, 19:02

legalisatie van onghuwedverklaring,

is het laten vertalen en stempel krijgen van het Ministry of Foreign Affairs voldoende?
Of moet mijn vriendin daarna eerst naar de ambasade voordat zij het naar mijn kan stuurt?

Dit is voor een aanvraag Positieve Advisie.

frumau
Expat
Expat
Berichten: 171
Lid geworden op: donderdag 03 maart 2005, 11:47
Locatie: Moo-Ban Busarin
Contacteer:

#2 Bericht door frumau » woensdag 13 juli 2005, 12:46

Wat is een positieve advisie?
Jasper Frumau
info at gateway2thailand.com
http://www.gateway2thailand.com

Marcel1977
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 16
Lid geworden op: donderdag 17 november 2005, 21:53

#3 Bericht door Marcel1977 » woensdag 07 december 2005, 17:21

Zal waarschijnlijk om een aanvraag positief advies voor machtiging voorlopig verblijf gaan Frumau.
Het moet door een beëdigd iemand vertaald zijn, neem aan dat het ministerie van forreign affairs hieronder valt.

renerrr
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 221
Lid geworden op: dinsdag 25 april 2006, 09:57
Locatie: chiangrai/noord-thailand

#4 Bericht door renerrr » woensdag 26 april 2006, 23:45

Ja, ministry of foreign affairs, ( Chaeng Wattana ) is voldoende en officieel.Succes!

ed2000
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 89
Lid geworden op: vrijdag 12 augustus 2005, 12:42
Locatie: Amsterdam

#5 Bericht door ed2000 » donderdag 27 april 2006, 07:14

standaard procudure is dat het eerst vertaald wordt en daarna gestempeld door het ministerie.

hierna moet het door de nederlandse ambassade worden ingezien en getekend. Zij beoordelen of het document orgineel is. Dus ja je vriendin zal ook naar de nederlandse ambassade in THailand moeten.

Ik hoop dat hiermee je vraag beantwoord is.

edwin

ed2000
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 89
Lid geworden op: vrijdag 12 augustus 2005, 12:42
Locatie: Amsterdam

#6 Bericht door ed2000 » donderdag 27 april 2006, 07:14

standaard procudure is dat het eerst vertaald wordt en daarna gestempeld door het ministerie.

hierna moet het door de nederlandse ambassade worden ingezien en getekend. Zij beoordelen of het document orgineel is. Dus ja je vriendin zal ook naar de nederlandse ambassade in THailand moeten.

Ik hoop dat hiermee je vraag beantwoord is.

edwin

Howlaannitnoi

#7 Bericht door Howlaannitnoi » maandag 08 mei 2006, 10:32

Het vertalen naar het Engels is mogelijk tegen relatief geringe kosten bij een beëdigde vertaler.
Daarna kun je het zelf laten stempelen bij het Thaise ministerie, kosten gering.
Daarna legaliseren op de Nederlandse ambassade. Hieraan zijn ook (relatief hoge) kosten verbonden.
Een vertaalbureau kan alles voor je verzorgen, dus de hele afwikkeling, uiteraard betaal je dan meer.
Als je vriendin zelf in Bangkok woont kan ze dit makkelijk zelf doen, anders is het vanwege de reistijd etc. wellicht handiger om dit door het vertaalbureau te laten verzorgen.

Plaats reactie

Terug naar “Visa Nederland”