Shoppen in Bangkok

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
coco

Shoppen in Bangkok

#1 Bericht door coco » zaterdag 11 juni 2005, 09:56

Wie kan mij vertellen waar ik het beste en goedkoopste kan shoppen in Bangkok? Mij gaat het vooral om kleding. Hoe zit het trouwens met het invoeren naar Nederland hiervan. Of doen ze allleen moeilijk als het nep is.

Greuf
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 241
Lid geworden op: vrijdag 15 april 2005, 18:40
Locatie: Breda
Contacteer:

#2 Bericht door Greuf » zaterdag 11 juni 2005, 12:25

Ben vorig jaar in de MBK hall in Bangkok geweest, echt groot daar maar natuurlijk wel veel nep kleding! Als je kleding mee wilt nemen moet je verpakking en de bonnetjes eraf halen, dan zullen ze niet zo snel gaan klagen denk ik!

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

Re: Shoppen in Bangkok

#3 Bericht door Edje » zaterdag 11 juni 2005, 17:33

coco schreef:Wie kan mij vertellen waar ik het beste en goedkoopste kan shoppen in Bangkok? Mij gaat het vooral om kleding. Hoe zit het trouwens met het invoeren naar Nederland hiervan. Of doen ze allleen moeilijk als het nep is.
Er is een grote kledingmarkt in Prettanom ( waarschijnlijk niet goed uitgesproken) aan het eindstation van de skytrain, vlak bij het busstation naar noord en noordoost. Gekochte kleding verwijderen van labels, verpakking en een keer wassen voordat je naar Ned. gaat.
Groetjes; Edje

agnes

shoppen in bangkok

#4 Bericht door agnes » zondag 12 juni 2005, 09:21

In Bangkok heb je de weekendmarkt chatuchack en Pratunam waar je goedkoop kleding kunt kopen.
Ook het winkelcentrum MBK waar je heel veel kleine winkeltjes hebt kun je goed terecht.

Succes Agnes

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”