Alle reisorganisaties

Post hier al je vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Gesloten
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

Alle reisorganisaties

#1 Bericht door Edje » zondag 01 mei 2005, 19:44

Wordt het niet eens tijd dat alle reisorganisaties alle vluchten naar BKK - vv met Phuket Airlines uit hun program halen. Gezien alle negative reacties op internet en de diverse prikborden lijkt mij dit wel een goede gedachte. Vakantiegangers willen vakantie en geen syndroom van een met Phuket Air geboekte vlucht. Ik zie op AMS cq BKK alleen maar gesterste mensen staan die bij Phuket Air geboekt hebben(recent). De vluchten van andere prijsvechters zoals Biman Air en Mahan Air staan ook al niet zo bekend. Mijn visie, vlieg safe.
TIP: betaal een paar euro's meer en vlieg met een gerenomeerde maatschappij; KLM( niet mijn favoriet en meestal veel te duur) China Airlines, Eva Air of Thai Airways ( mijn favoriet) helaas niet rechtstreeks maar het oponthoud is max 1,5 tot 2.00 uur in Frankfurt.
Veel vliegplezier, Edje
Groetjes; Edje

Gebruikersavatar
max
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 250
Lid geworden op: zaterdag 05 februari 2005, 22:27

Puket air

#2 Bericht door max » maandag 02 mei 2005, 09:04

Edje,

Ik denk dat ze bij de reisorganisaties nu koortsachtig aan het overleggen zijn wat ze moeten doen. Misschien zijn de landingsrechten wel tijdelijk ingetrokken.

Een feit is dat sommige reisorganisaties nu een probleem hebben. Neem bijvoorbeeld Kras, zij hebben in hun rondreizen alleen maar vluchten met Phuket Air, mensen die bij Kras hebben geboekt krijgen een reisje naar Turkije aangeboden...

Ik vraag mij af hoe het straks in het hoogseizoen zal gaan. De vluchten van Phuket zaten al vol; EVA, China en KLM bijna.

Ik heb al wel gehoord, maar het lijkt mij een roddel, dat Martinair de vluchten van Phuket Air gaat overnemen met een MD-11. Ze hebben landingsrechten en een balie (vanwege cargo-vluchten) op Don Muang. Het zou mooi zijn.

Wel zouden reisorganisaties met onmiddelijke ingang een mededeling bij Phuket Air moeten plaatsen, danwel geheel uit het aanbod verwijderen.

Uiteindelijk is het voor iedereen jammer dat ze niet meer op Schiphol mogen vliegen, de ticketprijzen van de andere maatschappijen zullen wel weer iets gaan stijgen.

Max

Gesloten

Terug naar “Ervaringen met reisorganisaties”