Rondreis juli

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Wim
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 2
Lid geworden op: maandag 18 april 2005, 21:21

Rondreis juli

#1 Bericht door Wim » maandag 18 april 2005, 21:30

Hoi,

Deze zomer gaan we drie weken naar Thailand en doen er de volgende steden:

Bangkok, Phitsanuloke, Chiang Mai, Mae Hong Son, River Kwai en ten slotte een weekje Phuket.

Ons vervoer en de hotels zijn al geregeld, dus daar hebben we geen info meer voor nodig maar graag nog volgende info: leuke restaurantjes om te gaan eten.
Verder had ik ook gelezen van een goede kleermaker in Pattaya (waar je nadien zelfs via mail kan bestellen) maar door komen we nu eenmaal niet maar ik veronderstel dat er in een van die steden ook wel goede kleermakers zijn..
Ook graag wat informatie wat van souvenirs er zeker de moeite zijn en waar we ze best kunnen kopen.
In die steden hebben we al wat uitstapjes gepland, maar goede tips zijn zeker welkom (tips voor phuket zijn zeker welkoms, mag zeker sportief zijn).


Dank op voorhand voor interesaante informatie...

Wim & Vicky

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

Als

#2 Bericht door Edje » maandag 18 april 2005, 22:21

Als de hele reis al geregeld is, welke info heb je dan nog nodig? In de beperkte vrije tijd die je dan nog over hebt dwaal je gewoon door de dorpen/steden waar je overnacht. Je gaat eten in een restaurant waar veel mensen zitten, kenmerk van goed zijn. in elke redelijke stad is wel een kleermaker te vinden waar je behoorlijk moet afdingen ( het zijn allemaal Indiërs ). In de plaatselijke reisburotjes is genoeg te boeken voor een dag vertier.
Opm. Hoe werkt dat om bij een kleermaker in Pattay via internet een op maat costum kunt bestellen. WONDERBAARLIJK.
Groetjes; Edje

Wim
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 2
Lid geworden op: maandag 18 april 2005, 21:21

#3 Bericht door Wim » dinsdag 19 april 2005, 20:55

Dank je Edje voor het antwoord....

Het is zo dat zeker nog niet de hele reis is geregeld... Het vervoer en de hotels liggen vast, maar voor de uitstappen kan ik nog alles zelf beslissen.

Voor dat van de kleermaker in Pattaya dacht ik hier een keer op het forum gelezen te hebben dat hij al je maten opmeet en bijhoudt. Als je iets wil bestellen stuur je via mail de foto door en hij maakt het voor jou en stuurt het dan via de post op. (maar omdat het in Pattaya was en ik daar niet kom heb ik er verder niet veel aandacht aan besteed).

Wim

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”