transfer vanaf vliegveld naar Lopburi

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Theo

transfer vanaf vliegveld naar Lopburi

#1 Bericht door Theo » woensdag 13 april 2005, 09:28

Als wij in juli aankomen op Bangkok airport willen we meteen door naar Lopburi. We weten dat we met de trein kunnen of event. via Noordelijk Busstation met bus kunnen gaan of komen deze bussen ook langs het vliegveld??
Aangezien we met 8 personen zijn, 4 volw. + 4 kinderen, zou een minibusje misschien ook makkelijk zijn. Is dit op het vliegveld makkelijk te regelen??

Alvast bedankt voor de reacties.

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

Re: transfer vanaf vliegveld naar Lopburi

#2 Bericht door Edje » woensdag 13 april 2005, 18:13

Theo schreef:Als wij in juli aankomen op Bangkok airport willen we meteen door naar Lopburi. We weten dat we met de trein kunnen of event. via Noordelijk Busstation met bus kunnen gaan of komen deze bussen ook langs het vliegveld??
Aangezien we met 8 personen zijn, 4 volw. + 4 kinderen, zou een minibusje misschien ook makkelijk zijn. Is dit op het vliegveld makkelijk te regelen??

Alvast bedankt voor de reacties.
Een minibusje is inderdaad op het vliegveld te regelen maar pas op, ze hanteren prijzen waar je, zelfs voor westerlingen, gek van wordt. Informeer bij het hotel in Lopburi voor een minibusje, of kijk eens op http://www.thailandvoorbeginners.nl/ban ... begin.html Kies dan taxies en ander vervoer. Te boeken vanuit Nederland.
Groetjes; Edje

gast pong

geoon de halte t.o. airport

#3 Bericht door gast pong » vrijdag 15 april 2005, 14:17

1. per trein, maar ze freq. wisselt nogal, niet al te vlot: zoals de Thai-gangers weten, station tegenover de airport (NOG!)
http://www.srt.co.th voor meer info
2. de NORMALE 1e klas (blauwe AC bus) stopt TEGENOVER de airport, in de ''layby'' net ten noorden van de station: lijn 12. elke 15-20 in. gewoon je bij de menigte voegen en wahcten.

Marijn
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 18
Lid geworden op: woensdag 20 april 2005, 11:53
Locatie: Emmeloord-Groningen

Re: geoon de halte t.o. airport

#4 Bericht door Marijn » woensdag 20 april 2005, 12:42

gast pong schreef:(NOG!)
Nog? gaat het weg dan? Krijgen ze een Skytrain verbinding??? :)
Ik heb me de vorige keer dood geergerd aan die trein, kwam met China airlines aan, en moest dus vanaf 6:nogwat tot 11 uur wachten voor de eerste trein ging. Dat was een tegenvaller voor mij. maar goed. Wanneer gaat het station sluiten dan?

pong

groetjes uit Changi/SING

#5 Bericht door pong » woensdag 04 mei 2005, 00:57

want daar sta ik nu, gratis web-gebruik! in Thaild is nix gratis.
1.met mijn boodschap wilde ik dus precies waarschuwen de dienst te bekijken om die wachttijden te vermijden.
2.je had dus die tip dat de bus ernevenstopt ook kunnen benutten, elke 15-20 min.
3.het station Don Muang gaat niet weg, maar de airport wordt, zoals elke vaste Thaildganger onderhand wel zal weten, verplaatst, naar het schijnt (nou ja, Thaild, duurt wat langer) al deze herfst, totdat ook khun Tkasin moet toegeven dat te optimisties te hebben bedacht.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”