visum voor 8 maanden

Post hier al je vragen voor Visa voor Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

#16 Bericht door Edje » woensdag 20 april 2005, 17:07

khonkaen schreef:de voorwaarden voor een jaarvisum zijn een nonimmigrant visum,

65.000 thb aantoonbaar inkomen /mnd of 800.000thb aantoonbaar op een thaise bankrekening...


willem, nederthai
Je kunt ook een "O" visum krijgen voor 4 x 90 dagen als je oa met een Thai(se) getrouwd bent, wel 3x even de grens over en dan hoef je niet aan de financieele voorwaarden te voldoen.
Groetjes; Edje

debbie

#17 Bericht door debbie » maandag 22 augustus 2005, 15:32

en als ik nou in thailand aankom kan ik dna vanuit daar meteen een 60 dagen visum ergens regelen, want kanniet vanuit nl al, omdat die maar 3 maand geldig is en ik al eerst 2 maand in sri lanka zou wezen??

Okie
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 903
Lid geworden op: woensdag 20 juli 2005, 15:41
Locatie: Purmerend

#18 Bericht door Okie » maandag 22 augustus 2005, 15:56

Dan ga je in Sri Lanka een visum aan vragen bij de Thaise Ambassade of consulaat :wink:

Okie

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

#19 Bericht door Edje » maandag 22 augustus 2005, 17:05

debbie schreef:en als ik nou in thailand aankom kan ik dna vanuit daar meteen een 60 dagen visum ergens regelen, want kanniet vanuit nl al, omdat die maar 3 maand geldig is en ik al eerst 2 maand in sri lanka zou wezen??
Je kunt je Th. visum wel in Ned aanvragen. Als je het vóór je vertrek naar Sri Lanka aanvraagt is het 3 mnd geldig. Binnen die 3 mnd moet je Th. binnen komen en vanaf die datum begint de geldigheid van je Th. visum.
Groetjes; Edje

Plaats reactie

Terug naar “Visa Thailand”