Emirates

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
ting dong Eddy
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 46
Lid geworden op: vrijdag 11 maart 2005, 23:52
Locatie: genk belgié

Emirates

#1 Bericht door ting dong Eddy » zaterdag 12 maart 2005, 14:13

voor de mensen die niet te ver wonen van dusseldorf is ook emirates aan te raden . ik vlieg nu voor de derde keer in mei met de emirates .
er is wel een stop in dubai waar men 3 uren moet wachten maar ik ga altijd in de luchthaven in de ierse pub iets drinken en het is zo om .
echt op de service op het vliegtuig is niks op aan te merken gewoon prima !
mijn vliegticket heb ik al van januari ( 570 € ) taksen in .
vertrek is altijd rond 14u30 in dusseldorf en aankomst in bangkok rond 13u30 dacht ik ongeveer .
http://www.bmair.nl/Vliegtickets/Azie/V ... angkok.htm
Eddy

Gast

emiraten

#2 Bericht door Gast » zondag 20 maart 2005, 19:01

heb net even gekeken wat mij een reisje eind juli tot mideen sept. gaat kosten met 2 kids . Kom op een dreag van E 3180. :cry: :cry:
Bedankt voor de tip, maar ik probeer toch om rond de 2500 uit te komen. Hopelijk lukt mij dat nog.[/img]

gast pong

stop Dubai is gratis

#3 Bericht door gast pong » vrijdag 15 april 2005, 14:12

en de VAE (emirates) kan je gewoon met enkel pasp. (voor max 1 mnd) binnenkomen!
wel nog veeeeel heter als Thaild vanaf mei tot eind okt....
ben zelf laatst febr met hen gevlogen: was goed, maar nou ook weer niet supergoed

Kwai
kenner
kenner
Berichten: 108
Lid geworden op: zaterdag 05 februari 2005, 22:42

Re: emiraten

#4 Bericht door Kwai » vrijdag 15 april 2005, 19:21

Anonymous schreef:heb net even gekeken wat mij een reisje eind juli tot mideen sept. gaat kosten met 2 kids . Kom op een dreag van E 3180. :cry: :cry:
Bedankt voor de tip, maar ik probeer toch om rond de 2500 uit te komen. Hopelijk lukt mij dat nog.[/img]
Kijk even op http://www.mahanair.nl

4 personen een 3 maand ticket met tussen stop van 2 uur in teheran op heen weg en 4 uur tussenstop op terug weg voor 2450 euro inclusief tax en resevering ( ook gratis gebruik in Teheran van lounge first classe met eten en drinken ) en niet te vergeten : 30 kilo bagage ( vliegen vanaf : Dusseldorf )

Heb eeb Duitser gesproken en die vloog altijd met hun en het was goed

Kwai

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”