koh lanta

Alles over de Thaise eilanden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Bonkie

koh lanta

#1 Bericht door Bonkie » dinsdag 22 februari 2005, 10:11

Alhoewel ik verslaafd ben aan Phuket zou ik toch een weekje naar Koh Lanta willen gaan Iemand hier op Krabi cq Koh Lanta geweest en anders of het zelfde idee als Phuket

kaar
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 40
Lid geworden op: dinsdag 08 februari 2005, 10:21

lanta

#2 Bericht door kaar » vrijdag 25 februari 2005, 13:55

Hoewel ik nooit op Phuket ben geweest, denk ik toch dat koh Lanta je een beetje zal tegenvallen. Ik vond het vrij saai in ieder geval.
Er is alleen een dorpje bij de pier aan het begin van de (enige) weg. Een brommertje huren is ook niet echt een succes, want je bent helemaal rood aan het eind van de rit. Als je naar het zuiden rijdt, kan je op een gegeven moment niet meer verder, omdat de weg gewoon ophoudt.

Harry

Koh Lanta

#3 Bericht door Harry » zondag 27 februari 2005, 16:24

Wij heben daar in december 5 dagen geweest warvan 2 dagen een brommertje gehuurd ,een kant per dag gedaan , er zijn echt wel mooie plaatsen om te stoppen , mooi viewpoint onderweg een mooie grot , watervallen, meer dan genoeg voor 2 dagen brommer, de weg is inderdaad nogal stoffig maar nea een douche niets meer van te merken .
Uitstap gedaan naar eiland (Ko ***)geloof ik mooi om te snorkelen en leuke speedboot (wel dik 50 km varen enkel)

Mvg
Harry

Manuel
Expat
Expat
Berichten: 2365
Lid geworden op: woensdag 09 februari 2005, 11:56
Locatie: Patong, Phuket
Contacteer:

#4 Bericht door Manuel » maandag 28 februari 2005, 07:53

Ik zou Koh Lanta en Phuket combineren.

Koh Lanta heerlijk om uit te rusten en te genieten van het strand.... rust!!! Kon dit zelf niet te lang doen maar 3 dagen klinkt perfect voor 'chillin' on the beach'...

Plaats reactie

Terug naar “Eilanden”