Hotelplan

Post hier al je vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
max
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 250
Lid geworden op: zaterdag 05 februari 2005, 22:27

Hotelplan

#1 Bericht door max » woensdag 09 februari 2005, 17:29

een paar jaar geleden heb ik via Hotelplan een compleet verzorgde rondreis door Thailand gemaakt.

De reis was perfect. Het was mijn eerste kennismaking met Azië/Thailand. Het is dan aan te raden om een dergelijke (rond)reis te maken.

De reis was indrukwekkend maar vermoeiend. Alles was tot in de puntjes verzorgd waardoor het goed te doen was.

Kwai
kenner
kenner
Berichten: 108
Lid geworden op: zaterdag 05 februari 2005, 22:42

Kwai

#2 Bericht door Kwai » woensdag 09 februari 2005, 17:46

Hoi Max

Kijk dat vindt ik nu ook wat je zegt : vermoeiend de rondreis ( je ziet wel veel van Thailand en kunt dat Thuis vertellen ) maar in vakantie hoort ook rust : dus zeker 1 weekje strand thuis , en dat onbreekt jammer genoeg weleens

Ps met Hotelplan heb ik 25 jaar mijn eerste reis geboekt naar Thailand ( bangkok 3 weken Park Hotel ) nou naar 2 dagen gingen we mee met een Hollandse fotograaf ( werkte bij een krant in Zaandam ) zijn naam was Han en kwam al vaak in Thailand

Nou naar 2 dagen naar Pattaya en de rest van die 3 weken waren we in Pattaya :lol: :lol: :lol: :lol:

Had je toch 2 Hotels gelijktijdig :roll: :roll: :roll:

Kwai het 2 Hotel Buffeltje :D :D :D :D

silvana

hotelplan

#3 Bericht door silvana » vrijdag 17 februari 2006, 20:48

wij hebben een paar jaar geleden een groepsrondreis door noord thailand gemaakt en daarna een aantal dagen pattaya geboekt bij hotelplan en was prima verzorgd, uitstende rondreis......super dagen hebben we gehad.

echt een aanrader

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met reisorganisaties”