Bangkok - Amari Atrium

Post hier al je vragen opmerkingen over hotelaccomodaties in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
max
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 250
Lid geworden op: zaterdag 05 februari 2005, 22:27

Bangkok - Amari Atrium

#1 Bericht door max » woensdag 09 februari 2005, 16:58

Een paar jaar geleden heb ik met een rondreis van Hotelplan in het Amari Atrium gelogeerd.

Ik keek hier mijn ogen uit. Ik heb mij daar als een echte vorst gevoeld. Deuren die worden daar voor je open gehouden, je hoeft niet op het liftknopje te drukken, het teveel aan personeel probeerde je het zo gemakkelijk mogelijk te maken. Op je luxe kamer kan je alles vanuit je bed regelen (behalve de kranen in de badkamer).

Ze hebben een ontzettend groot en luxe ontbijtbuffet.

Kortom een toppertje!

Het is niet echt een goedkoop hotel, maar wel een keer leuk om mee te maken.

Teun, DE ECHTE
Waarschuwing!
Waarschuwing!
Berichten: 92
Lid geworden op: zondag 06 februari 2005, 11:02

Als je de weg weet

#2 Bericht door Teun, DE ECHTE » woensdag 09 februari 2005, 17:06

Ik heb er wel eens 60% korting gekregen voor die mooie suite met de vier secties. voor 2500 baht per nacht met drie personen. Inderdaad een good buiffet breakfast , maar wat denk je dan ven de happy hours, alles voor nop ook de liquers en beer.
Watch the "backstabbers" they never relax.

Teun, DE ECHTE
Waarschuwing!
Waarschuwing!
Berichten: 92
Lid geworden op: zondag 06 februari 2005, 11:02

Max hotel

#3 Bericht door Teun, DE ECHTE » woensdag 09 februari 2005, 17:10

Kijk dat vindt ik waarde voor je bahtjes. Voor 900 met redelijk goed buffet voor twee. Nu pas op, aan de counter proberen ze 1200, of 1000, maar op internet kan je het voor 22 dollars boeken.

Khun Om is de floor manager en als je hem een doos chocolaatjes geef dan zit je helemaal goed :D
Watch the "backstabbers" they never relax.

Gebruikersavatar
max
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 250
Lid geworden op: zaterdag 05 februari 2005, 22:27

Happy hour

#4 Bericht door max » woensdag 09 februari 2005, 17:17

Ik ben er 4 nachten geweest. Een paar keer ben ik naar de happy hour geweest in de pub/restaurant op de 2e (?) verdieping. Compleet met goede life muziek. Ik heb daar een goede tijd gehad met mijn reisgenoot. We hebben daar zijn verjaardag gevierd. Het werd een compleet feest toen het personeel hiervan op de hoogte was.

Plaats reactie

Terug naar “Hotels in Thailand”