Pattaya - Nova Lodge

Post hier al je vragen opmerkingen over hotelaccomodaties in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
max
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 250
Lid geworden op: zaterdag 05 februari 2005, 22:27

Pattaya - Nova Lodge

#1 Bericht door max » woensdag 09 februari 2005, 16:51

Een aantal jaren geleden heb ik een week in het Nova Lodge hotel in Pattaya gelogeerd.

Het was toen een prima hotel met keurig verzorgde kamers die rondom een grote binnentuin met en een groot zwembad liggen.

Ik heb hier een prima tijd gehad met een goede service van het hotelpersoneel.

pum pui
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 13
Lid geworden op: dinsdag 22 februari 2005, 18:03
Locatie: berlare
Contacteer:

#2 Bericht door pum pui » zaterdag 05 maart 2005, 13:42

ik heb net voor 3 weken geboekt in het nova lodge hotel , we zien wel wat het word ,met 333travel :D

ting dong Eddy
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 46
Lid geworden op: vrijdag 11 maart 2005, 23:52
Locatie: genk belgié

#3 Bericht door ting dong Eddy » zaterdag 12 maart 2005, 23:43

ik ben er vorig jaar geweest in april en moet max bijtreden het is inderdaad zoals hij zegt . zeker eens bij kees beerbar binnen springen zo een 100m van de ingang van het hotel . ge kunt niet missen hij verhuurd scooters die voor zijn café staan.
ik ga in mei in mr mac hotel omdat een makker er tegenover een minigolf uitbaat .
Eddy

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

#4 Bericht door Edje » zondag 13 maart 2005, 21:12

ting dong Eddy schreef:ik ben er vorig jaar geweest in april en moet max bijtreden het is inderdaad zoals hij zegt . zeker eens bij kees beerbar binnen springen zo een 100m van de ingang van het hotel . ge kunt niet missen hij verhuurd scooters die voor zijn café staan.
ik ga in mei in mr mac hotel omdat een makker er tegenover een minigolf uitbaat .
Eddy
Vind je Kees bierbar zo geweldig, ik ben er 3 weken geleden nog geweest maar er was geen fuck te doen. Het groot beeld scherm met allemaal DVD's van bij ons bekende artiesten sprak mij niet aan. Overigens heeft hij daar een paar meiden zitten die het aanzien niet waard zijn.
Groetjes; Edje

ting dong Eddy
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 46
Lid geworden op: vrijdag 11 maart 2005, 23:52
Locatie: genk belgié

#5 Bericht door ting dong Eddy » maandag 14 maart 2005, 00:51

geweldig is veel gezegt maar overdag ging ik er de krant lezen en s'avonds ging ik af en toe achter bij hem als ge de gang uitloopt .
ik had er in april 2004 een tof meisje zitten die bij kees werkte !
in oktober vorig jaar was ze plotseling verdwenen met nog 2 anderen maar weet niet waarom ?
nederlandstalige muziek heeft hij altijd al gedraaid maar van dvd scherm was in oktober nog geen sprake .
in mei toch eens kijken wat hij nu heeft rondlopen daar ?
groeten
Eddy

Plaats reactie

Terug naar “Hotels in Thailand”