Phuket Air

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
ting dong Eddy
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 46
Lid geworden op: vrijdag 11 maart 2005, 23:52
Locatie: genk belgié

#16 Bericht door ting dong Eddy » zondag 17 april 2005, 18:28

dan vertrek ik ook alleen met emirates vlieg ik .
Eddy
paratroopers never die ! they only fly away

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

#17 Bericht door Edje » zaterdag 23 april 2005, 21:52

marion schreef:hoi hoi.

ik en mijn vriend vertrekken 4 emi ook naar thailand. ik hoop dat we wel gewoon goed kunnen vliegen en zonder problemen. hopen dat het dan opgelost is

groetejs marion
Het zal allemaal wel meevallen, als ze tenminste vliegen. Op dit moment zijn ze behoorlijk aan het controleren op de machines van Phuket, maar ik denk dat op 4 mei wel weer alles in orde is. Ze mogen zoiezo niet van Schiphol vertrekken met een ongeinspecteerde kist. Bij de inspecties wordt de accomedatie niet betrokken, alleen de veiligheid. Meer info?
http://www.airlinequality.com/Airlines/9R.htm
Zoals je op deze site ziet ken je beter voor Eva Air of China Air kiezen, voor je volgene vluchten en ze zijn rechtsreeks, deze hebben wel enkele sterretjes meer. Je vakantie kost genoeg, dus wat maakt nog € 50. uit op de totaalprijs. Op de tussenlanding op de terugreis moet je ook airportbelasting betalen, dus wat is de difference, misschien € 20.
Mijn advies; kijk niet alleen naar de vluchtprijzen,deze zijn mislijdend, vraag ook naar luchthavenbelasting en boekingskosten, dan zie je dat een rechtstreekse vlucht met een betrouwbare airline niet veel verschil meer uitmaakt, zoals boven vernoemt.
Prettige vlucht.
Groetjes; Edje

Gast

#18 Bericht door Gast » dinsdag 26 april 2005, 20:14

Ook hier maar even:

collega van mij is gestrand op Bkk. Vloog met Phuket Air, zou zondag terugkomen, komt nu vermoedelijk (!) woensdagavond/nacht terug.

Tip: bij Dreizen, Bkk (via Wenen) 399,-- met Lauda Air (check die maar eens in de lijsten van http://www.airlinesquality.com

Dikke vier sterren ! En goedkoop dus ! Zelf al meerdere malen mee gevlogen, niets anders dan lof.

Gast

#19 Bericht door Gast » donderdag 28 april 2005, 19:37

Collega inmiddels terug. Heeft 3 extra dagen vakantie gekregen op kosten van Kras, in een 4-sterrenhotel. Niets dan lof hoor ik van hem. Vloog overigens terug met Phiket air, oude KLM toestellen volgens hem.

Nog een paar nachten en dan gaan wij ook weer even 2,5 week :D

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

#20 Bericht door Edje » vrijdag 29 april 2005, 19:32

Anonymous schreef:Ook hier maar even:

collega van mij is gestrand op Bkk. Vloog met Phuket Air, zou zondag terugkomen, komt nu vermoedelijk (!) woensdagavond/nacht terug.

Tip: bij Dreizen, Bkk (via Wenen) 399,-- met Lauda Air (check die maar eens in de lijsten van http://www.airlinesquality.com

Dikke vier sterren ! En goedkoop dus ! Zelf al meerdere malen mee gevlogen, niets anders dan lof.
Dan moet je al van de aanbiedingen gebruik kunnen maken en dat lukt mij nooit in de periode's dat er aanbiedingen zijn. Overigens je noemt een prijs voor alleen de vlucht, maar je vergeet te vermelden dat je 2x luchthavenbelasting in Wenen extra moet betalen. Tel dit alles bij elkaar op en dan blijkt meestal eeen rechtstreekse vlucht goedkoper of minimaal even duur te zijn.
Groetjes; Edje

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”