333 travel

Post hier al je vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Kwai

333 travel

#1 Bericht door Kwai » zaterdag 05 februari 2005, 22:28

Ik kom zelf al vele jaren in Thailand

heb bij vele mijn ticket altijd gehaalt , maar laatst had ik van iemand : tegoed bonnen overgenomen van iemand van Eva Air

Nou kon ik bij BM Air deze niet meteen verrekeningen met mijn aankoop van mijn nieuwe ticket ( ook ander gecheckt maar antwoordt was : ik moest bij Eva Air zijn voor deze bonnen )

Tot ik tip en advies kreeg om bij 333 travel te informeren ( nou ik bellen en : geen probleem ik kon meteen de bonnen eraf trekken van mijn nieuwe ticket ) hun regelde zelf alles met Eva Air

Klasse service 333 travel ( Arno van Uggelen

Kwai Het vlieg Buffeltje) :D :D :D :D

Bonkie

333 travel

#2 Bericht door Bonkie » vrijdag 21 oktober 2005, 08:16

heb gisteren voor de eerste keer via 333 travel geboekt weet iemand hoelang het duur voor je de bevestigings email krijgt vind het nogal uiig om daar over te gaan bellen

rocopi
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 141
Lid geworden op: zondag 08 mei 2005, 14:40
Locatie: Rotterdam

#3 Bericht door rocopi » vrijdag 21 oktober 2005, 09:07

meestal de volgende dag, ze zijn echt goed, en ze vinden het niet erg als je belt.

Prettige vakantie :D
Altijd Vrolijk

PeterPivo
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 246
Lid geworden op: maandag 29 augustus 2005, 11:55

#4 Bericht door PeterPivo » maandag 03 april 2006, 09:06

rocopi schreef:meestal de volgende dag, ze zijn echt goed, en ze vinden het niet erg als je belt.

Prettige vakantie :D
Vorig jaar had ik hem een paar minuten later in me mailbox staan. Heb vorige week weer geboekt en een week later nog geen factuur gehad. ff een telefoontje en hij werdt verzonden. Ach jah ik vertrek toch pas in oktober dus zo erg is het nou ook weer niet.

Fijne vakantie

PeterPivo

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

333 Travel

#5 Bericht door Mart » woensdag 12 april 2006, 16:33

Steeds meer boeken bij 333 TRAVEL, alleen goede berichten.

Mart

PK
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 6
Lid geworden op: woensdag 10 augustus 2005, 12:29

#6 Bericht door PK » zondag 18 juni 2006, 15:14

Alleen maar lof wat ons betreft voor 333-travel.
Wij boekten vorig jaar op het laatste nippertje een ticket naar Bangkok. Wij kregen de bevestigingsmail 1 dag later binnen en de volgende dag lagen de tickets al op de deurmat!
Da's nog eens een goed begin van de vakantie!!!!

barbara

#7 Bericht door barbara » donderdag 29 juni 2006, 18:54

Ook bij 333travel geboekt vanaf februari voor de zomer alles van het begin tot eind (nu tickets netjes binnen gekregen) afgehandeld. Ook vragen via email werden snel beantwoord. Volgende keer boek ik weer bij 333 travel.

PeterPivo
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 246
Lid geworden op: maandag 29 augustus 2005, 11:55

#8 Bericht door PeterPivo » maandag 21 augustus 2006, 09:49

barbara schreef:Ook bij 333travel geboekt vanaf februari voor de zomer alles van het begin tot eind (nu tickets netjes binnen gekregen) afgehandeld. Ook vragen via email werden snel beantwoord. Volgende keer boek ik weer bij 333 travel.
Alles wordt netjes afgehandeld bij 333travel. Had 2 weken geleden een stoelreservering gedaan en kreeg vorige week (6 weken van te voren) me ticket binnen met daarop de juiste stoelnummer enz. enz. 333Travel is gewoon een Klasse reisorganisatie :!:

Peter

Gast

#9 Bericht door Gast » zondag 17 december 2006, 18:31

Ik heb 1 maal bij hun geboekt maar vindt BM Air toch echt wel beter !

Veel betere service !

groetjes,

Angelique

willem 11

#10 Bericht door willem 11 » zaterdag 20 januari 2007, 23:50

Ik kan niet anders zeggen dat mijn ervaring met 333 meer dan goed is .Ik vind dat bijv vragen per mail snel en acuraat behandeld worden.Niets dan lof

Okie
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 903
Lid geworden op: woensdag 20 juli 2005, 15:41
Locatie: Purmerend

#11 Bericht door Okie » zaterdag 20 januari 2007, 23:55

vorige week binnen 20 minuten en 3 mailtje m'n vlucht geboekt voor juni. Dat is wel even sneller dan BM air, ik wacht nog steeds op antwoord van ze. Boek al zeker 5 jaar bij 333 travel en nog nooit 1 probleempje gehad :P

Okie

Prangkhmer

333 gezeur

#12 Bericht door Prangkhmer » dinsdag 10 april 2007, 11:20

Na alle goede berichten over 333 travel dacht ik, Oké ik ga eens in op de aanbieding van 333 om op 01 febr. 2008 met Eva evergreen de luxe naar Bangkok te vliegen voor de prijs van 874 all -in.

Ik gebeld, was de eerste en geboekt voor 4 en 2 personen< totaal 6 dus (aparte betaling voor 2 meereizende vrienden) en alles was geregeld (volgens hen).

Ik kreeg een bevestiging op mijn e-mail en de rekening zou worden opgestuurd.
Op de e-mail klopte het al niet, men had ons maar op de 3e geboekt. Even een telefoontje en het was geregeld.

2 weken later werden wij gebeld door ene Lenneke, er was een probleempje ontstaan, er zouden geen 6 stoelen meer op deze vlucht beschikbaar zijn maar slechts 5 voor deze aanbieding.
voor 1 stoel zou moeten worden bijbetaald, dan kon het wel op deze vlucht of wij moesten maar allemaal op de 3e vertrekken.

Kortom, doordat zij een stomme fout hebben gemaakt moeten wij maar gaan bijbetalen. Helaas voor hen heb ik de bewijzen dat Zij dus blunderen en niet ik.

Ik heb ze 3 x gebeld waarbij ze beloofden mij op dezelfde dag nog terug zouden bellen maar dit hebben ze dus nog steeds niet gedaan.

Ik vind dit vrij onbeschoft. als je een fout maakt corrigeer dit dan en zeg dat je fout zit !

Word vervolgd maar de volgende keer dus geen 333 travel !!!!!!!!

Groeten, Nico

ericsson
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 253
Lid geworden op: maandag 19 december 2005, 10:51
Locatie: Belgie

#13 Bericht door ericsson » dinsdag 10 april 2007, 13:08

Nico, zeer raar! ik heb niks anders dan positiefs te melden van 333, altijd zeer snel ter woord (mail) en vriendelijk en alles perfect geregeld...
chok dee

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

Re: 333 gezeur

#14 Bericht door Mart » dinsdag 10 april 2007, 13:40

Prangkhmer schreef:Na alle goede berichten over 333 travel dacht ik, Oké ik ga eens in op de aanbieding van 333 om op 01 febr. 2008 met Eva evergreen de luxe naar Bangkok te vliegen voor de prijs van 874 all -in.

Groeten, Nico
Ze hebben een jaar de tijd om het nog in orde te maken :wink: :wink:
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Okie
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 903
Lid geworden op: woensdag 20 juli 2005, 15:41
Locatie: Purmerend

#15 Bericht door Okie » dinsdag 10 april 2007, 14:21

Ik zou ze even bellen en vragen naar Arno, hij zal je probleem zeker oplossen met enige woord verheffingen naar z'n personeel waarscheinlijk.

Okie

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met reisorganisaties”