PvdA loser?

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
han wouters
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 520
Lid geworden op: donderdag 11 augustus 2011, 15:32

Re: PvdA loser?

#436 Bericht door han wouters » maandag 16 juni 2014, 10:24

dutch schreef:
Ben benieuwd,wanneer de huilie-huilie over de dalende koers van de baht weer gaat beginnen :cheesy: ko
Zodra die weer gaat dalen :clap: :clap:
Waar domheid begint eindigt de rede

Duncan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1356
Lid geworden op: zondag 10 oktober 2010, 03:19

Re: PvdA loser?

#437 Bericht door Duncan » maandag 16 juni 2014, 11:10

dutch schreef: ... en tot mijn verbazing schijnt niemand de bedoeling van Prajak post te begrijpen.
Jawel hoor, maar 1: is dat een persoonlijke beleving en 2: hoef je niet alles te lezen of overal op te reageren. Doe ik ook niet. Daarom ben ik ook niet inhoudelijk op de post van Prajak ingegaan. Op ieder forum is het zo dat leden komen en gaan, de toonzetting van een forum verandert, de leiding het wat laat gaan ( of interesse verliest ) en dan kan het zo zijn dat je op een dag tot de conclusie komt dat dat forum wat 10 jaar lang je startpagina was totaal niet meer is wat je graag had gezien.
Laten we eerlijk zijn, Prajak was de schrijver met de meeste berichten over Thailand, maar hij is nog steeds een enkel lid, een forum kan niet om 1 lid draaien, hoe waardevol voor het forum ook.
En dan is het aan jou om een tijdelijke/definitieve pauze te nemen of niet.

Het is niet zo moeilijk een "fittie" op een forum te beginnen. Ik ben ook wel eens in de extremistische hoek geplaatst door een lid hier en dan kun je 2 dingen doen. Happen, of maar laten gaan. Ik heb voor het 2e gekozen...

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: PvdA loser?

#438 Bericht door prajak » dinsdag 17 juni 2014, 15:23

"...Je hebt de misstanden hier altijd gedoogd zolang ze jou maar niet in de weg liepen. Jouw streven is duidelijk, je wilt de belangrijkste zijn op dit forum, je wilt in het middelpunt van de belangstelling staan en aan de leiding staan met je hoeveelheid postings...."

Het vreemde is dat er mensen zijn die me verwijten veel te schrijven maar wel gebruik maken van de kennis die ik in dit forum heb gezet over belastingzaken en me niet alleen in dit forum maar ook in privé consulteren.

han wouters
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 520
Lid geworden op: donderdag 11 augustus 2011, 15:32

Re: PvdA loser?

#439 Bericht door han wouters » dinsdag 17 juni 2014, 19:03

prajak schreef:"...Je hebt de misstanden hier altijd gedoogd zolang ze jou maar niet in de weg liepen. Jouw streven is duidelijk, je wilt de belangrijkste zijn op dit forum, je wilt in het middelpunt van de belangstelling staan en aan de leiding staan met je hoeveelheid postings...."

Het vreemde is dat er mensen zijn die me verwijten veel te schrijven maar wel gebruik maken van de kennis die ik in dit forum heb gezet over belastingzaken en me niet alleen in dit forum maar ook in privé consulteren.
1,5 jaar geleden toen ik nog nauwelijks iets schreef op dit forum heb ik een keer priveadvies gevraagd. Had niet kunnen vermoeden dat dat ooit tegen me gebruikt zou worden. :evil:
Waar domheid begint eindigt de rede

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2402
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: PvdA loser?

#440 Bericht door serpay » dinsdag 17 juni 2014, 19:42

prajak schreef:Mijn schrijven in dit forum is voorbij tot nader order of voor altijd. Ik wil niet worden vereenzelvigd met taalgebruik uit de laagste regionen van de laagst opgeleide mensen.

ik ben een laag opgeleide maar die hard werkt.
dus IK wil niet dat JIJ daar iets over oordeelt.
ja van mij mag je op deze manier wegblijven van dit forum met je veel geschrijf.
Alfisti rebeli

han wouters
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 520
Lid geworden op: donderdag 11 augustus 2011, 15:32

Re: PvdA loser?

#441 Bericht door han wouters » dinsdag 17 juni 2014, 20:35

serpay schreef:prajak schreef:Mijn schrijven in dit forum is voorbij tot nader order of voor altijd. Ik wil niet worden vereenzelvigd met taalgebruik uit de laagste regionen van de laagst opgeleide mensen.

ik ben een laag opgeleide maar die hard werkt.
dus IK wil niet dat JIJ daar iets over oordeelt.
ja van mij mag je op deze manier wegblijven van dit forum met je veel geschrijf.
Onvergeeflijk Serpay, beoordeel iemand op zijn daden en niet op zijn afkomst of opleiding. Jammer.
Waar domheid begint eindigt de rede

han wouters
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 520
Lid geworden op: donderdag 11 augustus 2011, 15:32

Re: PvdA loser?

#442 Bericht door han wouters » dinsdag 17 juni 2014, 20:37

Kan iemand me vertellen waarom ik al diverse priveberichten heb gehad en als ik die open krijg ik consequent dre tekst "lege map" te zien???????
Waar domheid begint eindigt de rede

torkom
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1392
Lid geworden op: dinsdag 25 april 2006, 17:55

Re: PvdA loser?

#443 Bericht door torkom » dinsdag 17 juni 2014, 20:41

Misschien is je mailbox vol ? Is dat zo dan moet je misschien wat opschonen en plaats vrij maken..
Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.

han wouters
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 520
Lid geworden op: donderdag 11 augustus 2011, 15:32

Re: PvdA loser?

#444 Bericht door han wouters » dinsdag 17 juni 2014, 20:44

Hi torkom,
Ik ben dus de bekende digibeet. hoe moet ik dat doen?
Groet
Han
Waar domheid begint eindigt de rede

torkom
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1392
Lid geworden op: dinsdag 25 april 2006, 17:55

Re: PvdA loser?

#445 Bericht door torkom » dinsdag 17 juni 2014, 20:50

Boven je inbox staat een balk die aangeeft hoeveel berichten je in de mailbox hebt en hoeveel je er kunt hebben (bij mij is dat bv 50) en staan er nu 45 in dus er kunnen er nog 5 binnenkomen.

Zit je al op 50 dan moet je mails markeren (rechts) en onderaan zeggen verwijder gemarkeerde berichten.

Hopelijk heb je hier wat aan...
Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.

han wouters
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 520
Lid geworden op: donderdag 11 augustus 2011, 15:32

Re: PvdA loser?

#446 Bericht door han wouters » dinsdag 17 juni 2014, 20:52

Dank Torkom, was inderdaad vol.
Groet
Waar domheid begint eindigt de rede

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”