Dit deeltje van het forum is zie ik nu al jaren niet meer aangedaan-maar nu een redelijk verheugend bericht: er is sinds een dag of wat een geheel nieuwe Actiefilm met NL acteurs, geheel opgenomen in TH-met Thaise technici e.d., genaamd Full Moon- en jawel, deels op die overbekende party zich afspelend. Een stelletje NL vrinden gaat voordat huwelijk e.d. toeslaan (nee, niet met Thaise) nog een keer de beest uithangen en komt uiteraard-spannende film in een precaire situatie terecht.
Reviews-heel weinig nog, pas uit, zijn redelijk positief-NL films worden de laatste jaren meestal slecht beoordeeld.
Hoorde een interview met de maker 3-4 dagen terug op de radio. Hij vertelde daarbij dat elke film aldaar opgenomen ook door het Koningshuis moet worden goedgekeurd-er zou eens mogelijk negatieve publiciteit uit kunnen voortkomen!
Blikt te spelen in redelijk veel steden deze week- Pathé cinema, maar wat ik zag voor mij in de buurt meestal rond lunch of heel laat op de avond. (ben zelf ook eigenlijk al vele vele jaren niet meer een NL bioscoop ingeweest - ook iets om eens op te frissen).
Ik begrijp dat veel films na redelijk korte tijd ook al via www of sites ook beschikbaar komen- hoe dat met deze zit- geen idee.
Full Moon - nieuwe NL actiefilm in TH spelend
Moderator: Loempia
-
pong
- Volwaardig lid

-
driver
- Volwaardig lid