Beste forumleden,
Vandaag kom ik tot de conclusie dat ik de afgelopen maanden te laks ben omgegaan met de moderatie op dit forum.
Ten eerste heeft Ron op 08 oktober 2 keer gepost, volgens mij voor het eerst sinds lange tijd.
Die twee post hebben ergens in voormoderatie gehangen tot op vandaag en dat is vooral mijn schuld.
Het gaat hier om een reactie van Ron over het overlijden van Lammert (viewtopic.php?p=8333449#p8333449) en de draad dubbele nationaliteit en militaire dienst (viewtopic.php?p=8333450#p8333450)
Ik heb die 2 posts vandaag doorgezet en het spijt me dat ik gefaald heb om deze posts eerder door te zetten.
Zal niemand lastigvallen met smoezen hoe dat zo komt, het is mijn fout.
Ron, mijn verontschuldigingen; geen kwade opzet bedoeld en ik zal voortaan beter opletten.
Daarnaast zie ik ook dat twee meldingen over een bepaalde post over het hoofd heb gezien, ook alweer bijna 3 weken geleden.
Zal met Chang overleggen hoe e.e.a. misschien beter opgelost kan worden maar daarmee wil ik geenszins mijn eigen stoepje proberen schoon te vegen, ik ben te laks omgegaan met deze moderatie meldingen.
Hoop het in de toekomst beter te doen en zo niet stuur me svp een bericht dat ik posts of meldingen over het hoofd heb gezien.
Groet, Loempia
Update over moderatie
-
- Moderator
- erik-kuijpers
- Volwaardig lid
Re: Update over moderatie
Niemand werkt foutloos.
-
- Volwaardig lid
Re: Update over moderatie
Als iemand iets post en het wordt niet gelijk geplaatst komt het bericht wslijk terecht in ongewenst oid?.
De poster ziet ook dat het bericht niet geplaatst is nvt mits aangemeld op het forum vlgs mij.
En kan dat ook melden toch?
Dus ja, Als moderator had je het moeten zien vindt ik.
Dat is niet gebeurd en dat meldt je netjes dus vanaf nu... Scherp en Alert blijven dan maar Loempia
De poster ziet ook dat het bericht niet geplaatst is nvt mits aangemeld op het forum vlgs mij.
En kan dat ook melden toch?
Dus ja, Als moderator had je het moeten zien vindt ik.
Dat is niet gebeurd en dat meldt je netjes dus vanaf nu... Scherp en Alert blijven dan maar Loempia