Bewijs van in leven zijn

Post hier al je vragen en opmerkingen voor het emigreren naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Bewijs van in leven zijn

#91 Bericht door wpdl » dinsdag 28 november 2023, 01:02

Oogkleppen heren.
Of wat vriendelijker niet verder kijken als je neus lang is.

Ik ben hier op een leeftijd van 54 lentes heen gegaan, dan is het krijgen van een "visumondersteuningsbrief" niet aan de orde, aangezien ik niets ter ondersteuning kreeg uit de BV.nl.
Eigen [spaar] geld als garantie voor de immigratie om een visum te bekomen.
Daarnaast was ik in staat om mijn cashflow/spaargeld redelijk op peil te houden samen met mijn Thaise vrouw.
In eerste instantie als getrouwd mens met haar, later heb ik dat zelfs naar een retirement omgezet, en nog steeds getrouwd.
Het is tevens een eerste buffer voor mijn vrouw als ik het hier afsluit op planet earth.
Heeft ze naast het afbetaalde huis, auto en nog wat andere buffers voldoende om haar leven normaal in te richten zonder een financiële neerslag.
Of het mijn uiteraard.

Mijn opmerking naar jodokus was er een van vaagheden over dat papiertje, net als de mogelijkheid om via de vriendin van de zus van 'je' vrouw als 'bevoegde autoriteit' even een stempeltje te halen over je fysieke status.
Uiteraard zijn inkomens verklaringen en de SSO niet helemaal onbekend bij mij, maar heb een andere weg ingeslagen toen en daar heb ik vrede mee en de immigratie en uitkeringinstantie ook.

Plaats reactie

Terug naar “Emigreren naar Thailand”