Hotel nabij VFS

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2885
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Hotel nabij VFS

#16 Bericht door wpdl » zaterdag 21 januari 2023, 11:14

Ik hoef niet te bellen Ronny.
Internet weet je nog wel.

Controleer deze even, punt 4 staat het adres.
Je kunt ook even op de Google map klikken.

https://www.netherlandsworldwide.nl/vis ... y-thailand

Babi pangwan ja lekker :clap:

Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2885
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Hotel nabij VFS

#17 Bericht door wpdl » zaterdag 21 januari 2023, 11:22

Ik mag ook helemaal niet naar binnen als niet visum aanvrager Ronny had ik natuurlijk een rondje in het park kunnen lopen.
Beveiligingsvoorschriften

Houd er rekening mee dat alleen visumaanvragers toegang hebben tot het Visa Application Center. De enige uitzonderingen op dit beleid zijn:

Kinderen jonger dan 18 jaar moeten worden begeleid door een ouder of voogd. Dit kan geen medewerker van het Visa Application Center zijn.

Oudere, medisch zwakke of gehandicapte aanvragers die hulp nodig hebben om hun aanvraag in te dienen. Aanvragers die in deze categorieën vallen, moeten het beveiligingspersoneel informeren bij aankomst in het Visa Application Centre.

Mobiele telefoons zijn toegestaan in het Visa Application Centre, maar ze moeten in de stille of trilmodus worden gezet. Ze moeten worden ingeschakeld voordat u het Visa Application Centre betreedt. Apparaten die niet kunnen worden ingeschakeld, kunnen niet worden meegenomen in het Visa Application Centre.

Fotograferen, filmen of geluidsopnamen zijn in geen geval toegestaan. Mobiele telefoons moeten worden opgeborgen als u met onze medewerkers te maken heeft.

Om veiligheidsredenen zijn de volgende items niet toegestaan in het Visa Application Centre.

Alle tassen zoals reistassen, rugzakken, aktetassen, koffers, leren, jute of stoffen tassen en ritsmappen. Alleen een plastic zak met uw aanvraaggerelateerde papieren is toegestaan. (U kunt onze omkleedvoorziening gebruiken om uw spullen op te slaan. U kunt de bewakers en receptionisten vragen naar de kosten van de faciliteit).

Alle op batterijen werkende of elektronische items zoals camera's, tablets, audio-/videocassettes, compact discs, mp3's, diskettes, laptops of draagbare muziekspelers, harde schijven (HDD's), spionageapparaten, audiorecorders of andere apparaten die het het functioneren van het centrum.

Verzegelde enveloppen of pakketten.

Elk ontvlambaar voorwerp zoals luciferdoosjes/aanstekers/elektrische sigaretten/brandstof.

Alle scherpe voorwerpen zoals scharen, zakmessen of nagelvijlen.

Wapens, wapenachtige voorwerpen of explosief materiaal van welke aard dan ook.

Andere items kunnen verboden zijn op basis van het oordeel van het beveiligingspersoneel.

Houd er rekening mee dat:

Alle Visa Application Centres staan onder 24 uur cameratoezicht. De beelden worden continu opgenomen ten behoeve van misdaadpreventie, opsporing en openbare veiligheid.

Om veiligheidsredenen staan we niet toe dat geïnteresseerde partijen, zoals vrienden, familieleden of zakelijke contacten, visumaanvragers vergezellen. Tolken mogen echter wel gehoorgestoorde/lichamelijk gehandicapte aanvragers begeleiden.

In het belang van veiligheid en beveiliging behouden wij ons het recht voor om willekeurige tassenonderzoeken uit te voeren bij aanvragers en bezoekers.

Onze medewerkers hebben het recht om te werken zonder angst voor misbruik of intimidatie. Dreigende of beledigende woorden of gedragingen jegens ons personeel worden onder geen enkele omstandigheid getolereerd.

Gebruikersavatar
Ronny010
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 125
Lid geworden op: dinsdag 19 oktober 2021, 05:02
Locatie: Thailand z.l.a.m.

Re: Hotel nabij VFS

#18 Bericht door Ronny010 » zaterdag 21 januari 2023, 12:06

johan00johan schreef: dinsdag 17 januari 2023, 23:08 Hallo allemaal,
Volgende maand moet ik naar VFS Global i.v.m. de visumaanvraag van mijn stiefdochter.
Ik wil dichtbij overnachten.
Hebben jullie goede ervaringen met mogelijke hotels 3-4 sterren.
Alvast bedankt.
mvg
Jan
Geef even het adres Jan dat vermijd misverstanden ;)

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Hotel nabij VFS

#19 Bericht door jumbo » maandag 23 januari 2023, 00:53

wpdl schreef: zaterdag 21 januari 2023, 11:14 Ik hoef niet te bellen Ronny.
Internet weet je nog wel.

Controleer deze even, punt 4 staat het adres.
Je kunt ook even op de Google map klikken.

https://www.netherlandsworldwide.nl/vis ... y-thailand

Babi pangwan ja lekker :clap:
Hebben jullie het niet over Babi Pangang?
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2885
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Hotel nabij VFS

#20 Bericht door wpdl » maandag 23 januari 2023, 01:34

Ja natuurlijk, het lekkere 'Chinese' eten bij mij in de Zuid-Hollandse stad nummer 36, maar wilde de verwardheid nog niet groter maken voor Ronny, dus zijn tekst, maar overgenomen.
O en natuurlijk sambal bij

pong
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1377
Lid geworden op: woensdag 07 januari 2009, 14:30

Re: Hotel nabij VFS

#21 Bericht door pong » woensdag 01 maart 2023, 03:53

Alweer tijdje terug maar zit nu tijd te verdoen met lang wachten in Doha/Qatar.
1.googlemaps-vergroten-geeft een uitstekend overzicht van welke hotels vlakbij dat kantoor liggen. Met doorklikken vaak ook wel de oprijzen erbij-eerst datum selecteren.
2.of booking.com-in de 44 dagen die nu over zijn via hun 9 hotels geboekt, deels om wat uit te testen wat voor mij een goede is voor langer verblijf next year. Kan je ook op veel meer criteria selecteren en voor een aantal belangrijke punten als ´vanaf´nemen, al zal dit kantoor er wel niet bijzitten. Ik vind bkng veel beter functioneren en direct totaal prijs geven als dat agoda (opgekocht door bkg) dat vooral in Asia veel aanhang heeft. Ik krijg beetje cashback van hun en dat maakt ze dan vaak net wat goedkoper als direct boeken-maar kan enorm variëren.
Het komt me voor dat ouwe getrouwen hier op ouwe ervaring grijpen-bvb dat Suriwong HTL is momenteel dicht vanwege grootse renovatie-dat hebben Thaise HTls altijd wel nodig na 10-12 jr intensief gebruik. Nog vervelender is bvb als je merkt at enkele etages toe zijn vanwege lopende renovatie-met al dat gehamer etc erbij. Nog steeds zijn een flink aantal HTLs dicht als nasleep covid maar er wordt ook weer volop gehamerd en getimmerd om anderen weer als zodanig in te richten. Wat me ook opviel in BKK is hoeveel 7s er gesloten waren na 2 jr pandemic.

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”