Nieuw adres, waar het handigst om te wijzigen

Post hier je vragen over belasting, WAO en AOW in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Nieuw adres, waar het handigst om te wijzigen

#1 Bericht door jumbo » zaterdag 26 november 2022, 23:06

Met alle instanties in NL waar een expat mee te doen heeft vraag ik me af of er 1 overkoepelende organisatie is
waar het handig is je adres te wijzigen zodat het doordruppelt naar SVB, belastingdienst etc.
Ik dacht zelf aan het RNI
Iemand een suggestie of advies?
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
Kees
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1181
Lid geworden op: donderdag 16 juni 2005, 19:43
Locatie: Doi Saket, Talad Khwan

Re: Nieuw adres, waar het handigst om te wijzigen

#2 Bericht door Kees » zondag 27 november 2022, 00:54

Ja Jumbo bericht naar het RNI, heb dit inmiddels al 5 X aan hun door moeten geven i.v.m. met onze verhuizingen hier in Thailand.
Belastingdienst en SVB worden sowieso door hun ingelicht, ik stuur echter wel aan het pensioenfonds apart een mailtje voor onze adreswijziging, na onze eerste verhuizing had het pensioenfonds geen adreswijziging van het RNI ontvangen, dus vandaar.
Ook bij onze bank in Nederland geef ik, online, onze adreswijziging door, want die geeft het RNI niet aan hun door.
Niet klagen, maar dragen.

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Nieuw adres, waar het handigst om te wijzigen

#3 Bericht door jumbo » zondag 27 november 2022, 03:10

Kees schreef: zondag 27 november 2022, 00:54 Ja Jumbo bericht naar het RNI, heb dit inmiddels al 5 X aan hun door moeten geven i.v.m. met onze verhuizingen hier in Thailand.
Belastingdienst en SVB worden sowieso door hun ingelicht, ik stuur echter wel aan het pensioenfonds apart een mailtje voor onze adreswijziging, na onze eerste verhuizing had het pensioenfonds geen adreswijziging van het RNI ontvangen, dus vandaar.
Ook bij onze bank in Nederland geef ik, online, onze adreswijziging door, want die geeft het RNI niet aan hun door.
:thumbsup:
Ga ik doen, bank idd apart informeren...niet dat ik post van ze krijg, maar voor de volledigheid
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Plaats reactie

Terug naar “Belasting, WAO en AOW”