Het TF Voetbaltopic.

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2326 Bericht door serpay » maandag 13 juni 2022, 18:09

Erik klopt waardeloos wat ze brengen . maar de jongens zijn aan vakantie toe!!!
ik zou graag aan van gaal vragen laat deze jongens een paar dagen met mij meewerken.
weten ze meteen wat werken is.
en dit was niet de eerste strafschop die hij miste. kijk morgen weer maar beleving is er bij mij niet voor het hele NL.
hopelijk in november is het beter, ps de kuip is ook een oud gebouw waar men uit goed fatsoen geen int. gasten uitnodigen kan.
Alfisti rebeli

erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#2327 Bericht door erik-kuijpers » dinsdag 14 juni 2022, 21:55

Wales kwam beter op het gras dan vorige keer. Oranje zette daar balverlies, irritatie en gele kaarten tegenover en een slapende Teze die de 2-1 op zijn naam mag schrijven. Pas na de licht gegeven pingel genomen door Gerrit Knotje wordt oranje wakker en dan gaat het tik-tak-tok en dan ligt de bal binnen voor 3-2. Doe dan de hele tweede helft tik-tak-tok en dan staat het 5-1 en loopt het de Welshmen dun door de broek.....

De Belgen wonnen met 0-1 van Polen dus Oranje blijft aan kop. In september gaan ze verder met dit gebeuren. De scheidsen zijn van het tweede genre dit toernooi; net als de Turk was de Roemeen niet echt ervaren. Maar je kunt niet steeds de toppers hebben.

erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#2328 Bericht door erik-kuijpers » woensdag 15 juni 2022, 09:14

Vroeger zeiden we dat de Duitsers altijd in de laatste seconde winnen, de mazzelaars. Maar dat verhaal kan nu wel naar de prullenbak....

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”