Gratis bellen (geen geintje)

Alles over bellen en internet in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Mojito's
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 161
Lid geworden op: dinsdag 31 maart 2009, 16:29
Locatie: Koh Chang
Contacteer:

Gratis bellen (geen geintje)

#1 Bericht door Mojito's » woensdag 21 oktober 2009, 23:13

Het kan dus echt!!! Call-discount is een lokaal nederlands nummer. 020-7019292 en dan het thaise nummer bellen. Ik heb een contract bij mijn vaste telefoon-aanbieder waarbij ik in de dal-uren niet hoef te betalen naar vaste nummers in Nederland. Let op vorige maand 21 uur 16 minuten en 12 sec naar Thailand!!!!!! Te betalen.......0,00 euri,s. Geen geintje. Dit kost ongeveer 9 euro per maand om dat gratis bellen naar vaste nummers af te kopen.

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Gratis bellen (geen geintje)

#2 Bericht door Jim » donderdag 22 oktober 2009, 06:09

Mojito's schreef:Geen geintje. Dit kost ongeveer 9 euro per maand om dat gratis bellen naar vaste nummers af te kopen.
ik vind 't eigenlijk nogal duur.. :shock:
daar bel ik (lees: mijn vrouw) 4 maanden lang, 22,5 uur per maand voor naar thailand en dan hou ik (lees: ik) ook nog 's 10 euro over om naar niet gratis nummers te bellen :mrgreen:
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Singtoo
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 255
Lid geworden op: dinsdag 28 oktober 2008, 18:43
Locatie: Dordrecht / Chachoengsao

Re: Gratis bellen (geen geintje)

#3 Bericht door Singtoo » donderdag 22 oktober 2009, 08:07

Wij bellen al ik denk een 9 maanden via Calls Discount via het 020 nummer geheel gratis.
Dat we hiervoor € 0,00 betalen komt mede omdat we op onze huisaansluiting een abonnement hebben waarmee we alle vaste nummers 24 uur p/d - 7 dagen p/w gratis kunnen bellen.

Nu lijkt het of Jim geld toe krijgt.
Maar ik neem aan dat Jim zijn vrouw dan zit te bellen via Skype of 1 van de andere chat lijntjes.
En ja als diegene waarmee je belt ook een PC met internet heeft staan dan bel je ook geheel gratis.
Mits de internet snelheid het toelaat dan wel.
Want ik Skype regelmatig met diverse in Thailand maar niet met iedereen loopt het gesprek even soepel.
Met sommige verloopt het vaak stotterend.
Webcam moet je dan ook niet aan doen.
Dan valt de verbinding waarschijnlijk uit.
Ignorante portam, non ventus suus / Als je niet weet naar welke haven je wilt, is geen enkele wind gunstig.

Gebruikersavatar
Tonnie
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 127
Lid geworden op: dinsdag 03 juni 2008, 07:58
Locatie: Afferden - Udon Thani

Re: Gratis bellen (geen geintje)

#4 Bericht door Tonnie » donderdag 22 oktober 2009, 08:47

Wij bellen met VoipDiscount

http://www.voipdiscount.com/en/index.html

Aanmelden en koptelefoon met microfoon kopen die geschikt is voor telefoneren.
Na aanmelden kreeg ik gelijk 120 dagen om vrij te bellen naar mobiel en vaste nummer in Thailand (ook in Nederland en nog meer landen).
Nadat die 120 dagen om waren moet je geld storten, minimaal 10 euro (+2,50 administratiekosten :cry: )
Dan krijg je weer 120 dagen vrij bellen. Als die 120 dagen dan om zijn maak je die 10 euro op (a 1 ct. per minuut).
Als die 10 euro weer op zijn, weer bijstorten (10 euro+2,50), dan krijg je weer 120 dagen vrij bellen en ga zo maar verder.

Wij verbellen ongeveer 25-30 euro per jaar. Soms als je te veel belt is het niet gratis, maar dan bel je echt te veel :lol:

soulwy
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 571
Lid geworden op: zaterdag 27 mei 2006, 17:02

Re: Gratis bellen (geen geintje)

#5 Bericht door soulwy » donderdag 22 oktober 2009, 10:12

Indirect bellen via een Ned. nummer is echt perfect, beter dan wanneer je een 0900 nummer belt. Deze worden door Skype bijv. niet geaccepteerd.
Vanaf de berg het zo overzichtelijke dal,
vanaf het dal de ongeziene weg naar de top.
K.S. 2008

Toontje
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 28
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 18:13
Locatie: Gennep

Re: Gratis bellen (geen geintje)

#6 Bericht door Toontje » donderdag 22 oktober 2009, 10:25

Hallo,

misschien is onderstaande link iets voor goedkoop bellen.

http://www.voipbuster.com/nl/index.html

JTL
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 37
Lid geworden op: donderdag 10 juli 2008, 11:19

Re: Gratis bellen (geen geintje)

#7 Bericht door JTL » dinsdag 24 november 2009, 18:45

Wij bellen met VoipDiscount

http://www.voipdiscount.com/en/index.html

Aanmelden en koptelefoon met microfoon kopen die geschikt is voor telefoneren.
Na aanmelden kreeg ik gelijk 120 dagen om vrij te bellen naar mobiel en vaste nummer in Thailand (ook in Nederland en nog meer landen).
Nadat die 120 dagen om waren moet je geld storten, minimaal 10 euro (+2,50 administratiekosten )
Dan krijg je weer 120 dagen vrij bellen. Als die 120 dagen dan om zijn maak je die 10 euro op (a 1 ct. per minuut).
Als die 10 euro weer op zijn, weer bijstorten (10 euro+2,50), dan krijg je weer 120 dagen vrij bellen en ga zo maar verder.

Wij verbellen ongeveer 25-30 euro per jaar. Soms als je te veel belt is het niet gratis, maar dan bel je echt te veel
Ik bel hier ook al een jaar mee en werkt perfect zowel naar mobiele telefoons als land lijnen :)

LoveThai
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 12
Lid geworden op: donderdag 03 december 2009, 14:44

Re: Gratis bellen (geen geintje)

#8 Bericht door LoveThai » zondag 23 mei 2010, 14:18

Het klinkt als muziek in de oren, ik ben al een poos via dit nummer aan het bellen, echter weet ik (nog) niet of zoiets via mijn aanbieder af te kopen is. Zou je mij ajb kunnen vertellen hoe ik dat het beste kan
(aan)vragen? Kennis is macht.

Khon Neua
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1028
Lid geworden op: woensdag 09 mei 2007, 12:34
Locatie: Chiang Rai / 's-Hertogenbosch

Re: Gratis bellen (geen geintje)

#9 Bericht door Khon Neua » zondag 23 mei 2010, 14:47

LoveThai schreef:Het klinkt als muziek in de oren, ik ben al een poos via dit nummer aan het bellen, echter weet ik (nog) niet of zoiets via mijn aanbieder af te kopen is. Zou je mij ajb kunnen vertellen hoe ik dat het beste kan
(aan)vragen? Kennis is macht.
Welke Provider gebruik je ?

taam
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 197
Lid geworden op: zondag 18 april 2010, 13:23
Locatie: Pathumthannee

Re: Gratis bellen (geen geintje)

#10 Bericht door taam » dinsdag 25 mei 2010, 01:20

@Mojito's schreef;
Het kan dus echt!!! Call-discount is een lokaal nederlands nummer. 020-7019292 en dan het thaise nummer bellen. Ik heb een contract bij mijn vaste telefoon-aanbieder waarbij ik in de dal-uren niet hoef te betalen naar vaste nummers in Nederland. Let op vorige maand 21 uur 16 minuten en 12 sec naar Thailand!!!!!! Te betalen.......0,00 euri,s. Geen geintje. Dit kost ongeveer 9 euro per maand om dat gratis bellen naar vaste nummers af te kopen.
=========================================================================

Daas niet slecht, wij bellen met Skype. Downloaden op je computer, http://www.skype.com , een prepaid kaart kopen via b.v. je creditcard van euro 25,-
Als je naar Ned. belt betaal je het lokale tarief, +/- 0.02 per minuut. Als degene die je belt in Nederland ook skype
heeft bel je gratis.

Khon Neua
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1028
Lid geworden op: woensdag 09 mei 2007, 12:34
Locatie: Chiang Rai / 's-Hertogenbosch

Re: Gratis bellen (geen geintje)

#11 Bericht door Khon Neua » dinsdag 25 mei 2010, 06:21

taam schreef:@Mojito's schreef;

Daas niet slecht, wij bellen met Skype. Downloaden op je computer, http://www.skype.com , een prepaid kaart kopen via b.v. je creditcard van euro 25,-
Als je naar Ned. belt betaal je het lokale tarief, +/- 0.02 per minuut. Als degene die je belt in Nederland ook skype
heeft bel je gratis.
Voipdiscount werkt net als skype maar heeft 2 voordelen:

1:) Het is goedkoper: Vast NL en Vaste en Mobiel Thailand. Gratis ( tm 300 min per week ) hierna 1 cent per min.

2:) Je kunt het ook zonder computer gebruiken met een SIP Telefoon.

taam
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 197
Lid geworden op: zondag 18 april 2010, 13:23
Locatie: Pathumthannee

Re: Gratis bellen (geen geintje)

#12 Bericht door taam » dinsdag 25 mei 2010, 06:57

Khon Neua schreef:
taam schreef:@Mojito's schreef;

Daas niet slecht, wij bellen met Skype. Downloaden op je computer, http://www.skype.com , een prepaid kaart kopen via b.v. je creditcard van euro 25,-
Als je naar Ned. belt betaal je het lokale tarief, +/- 0.02 per minuut. Als degene die je belt in Nederland ook skype
heeft bel je gratis.
Voipdiscount werkt net als skype maar heeft 2 voordelen:

1:) Het is goedkoper: Vast NL en Vaste en Mobiel Thailand. Gratis ( tm 300 min per week ) hierna 1 cent per min.

2:) Je kunt het ook zonder computer gebruiken met een SIP Telefoon.
Bedankt voor de tip, ga ik eens naar kijken,

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: Gratis bellen (geen geintje)

#13 Bericht door Wouter_Udon » dinsdag 25 mei 2010, 20:33

taam schreef:
Khon Neua schreef:
taam schreef:@Mojito's schreef;

Daas niet slecht, wij bellen met Skype. Downloaden op je computer, http://www.skype.com , een prepaid kaart kopen via b.v. je creditcard van euro 25,-
Als je naar Ned. belt betaal je het lokale tarief, +/- 0.02 per minuut. Als degene die je belt in Nederland ook skype
heeft bel je gratis.
Voipdiscount werkt net als skype maar heeft 2 voordelen:

1:) Het is goedkoper: Vast NL en Vaste en Mobiel Thailand. Gratis ( tm 300 min per week ) hierna 1 cent per min.

2:) Je kunt het ook zonder computer gebruiken met een SIP Telefoon.
Bedankt voor de tip, ga ik eens naar kijken,
Als je dubbel voordeel wilt hebben dan kun je daarnaast ook nog Internetcalls installeren op je PC. Is vermoed ik van dezelfde eigenaar want de lay-out van de site is hetzelfde, de werkwijze en ook de tarieven en voorwaarden.
Alleen de kleur is anders: Internetcalls is oranje en Voipdiscount is blauw.
Live your dream, don't dream your life.

Khon Neua
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1028
Lid geworden op: woensdag 09 mei 2007, 12:34
Locatie: Chiang Rai / 's-Hertogenbosch

Re: Gratis bellen (geen geintje)

#14 Bericht door Khon Neua » dinsdag 25 mei 2010, 21:49

Wouter_Udon schreef:
Als je dubbel voordeel wilt hebben dan kun je daarnaast ook nog Internetcalls installeren op je PC. Is vermoed ik van dezelfde eigenaar want de lay-out van de site is hetzelfde, de werkwijze en ook de tarieven en voorwaarden.
Alleen de kleur is anders: Internetcalls is oranje en Voipdiscount is blauw.
Let op wouter het oranje kleurtje kost je wel altijd 1 cent per minuut en je hebt dus geen 300 min per week gratis.

http://www.internetcalls.com/en/calling-rates.html#lett

Thailand (Landline) 0.010
Thailand (Mobile) 0.010

http://www.voipdiscount.com/en/calling-rates.html

Thailand (Landline) SuperDeal! FREE*
Thailand (Mobile) SuperDeal! FREE*

Voor de leken dit is een sip telefoon :

http://www.voipshop.nl/products/draadlo ... versie.htm

je stelt hier je voipdiscount gegevens en instellingen in en kunt er mee bellen zonder dat je computer aan staat.

En voor 1 euro koop je een Nederlands nummer waarop je evt in Thailand bereikbaar bent.

come to pappa
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 3
Lid geworden op: dinsdag 22 juni 2010, 17:12

Re: Gratis bellen (geen geintje)

#15 Bericht door come to pappa » vrijdag 25 juni 2010, 23:58

020 8118010 free
my tiluc say she luv me long time , i only know her two days

Plaats reactie

Terug naar “Bellen en Internet”