is het mogelijk om met een camper door thailand,malaysia,indonesia,enzo te reizen?
zonder enig tijdslimit,van plaats naar plaats...
info
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
Re: info
ik zou het niet doen ( hoofdzakelijk door het veelal ontbreken van richtingwijzers in europese letters buiten de hoofdverkeersroutes en die minder bereden interesseren me juist ) maar ja inderdaad het is mogelijk .haenhaen schreef:is het mogelijk om met een camper door thailand,malaysia,indonesia,enzo te reizen?
zonder enig tijdslimit,van plaats naar plaats...
ik vond bij travelhome.nl een aanbieding hiervoor via google
live and let live !
-
- Expat
Waarom niet! Heb hier zelfs op het eiland al een Duitse camper zien rondtoeren! Een goede kaart is het halve werk. Weet alleen niet wat je allemaal aan carnet de passage nodig hebt. Als wij van hieruit naar Maleisie gaan met de auto moet officieel de kentekenplaat 'vertaald' worden en dien je een verzekering aan de grens af te sluiten. Zal nog een heel uitzoekwerk worden, succes!!!
O ja dit nog: hier in Thailand staat alles perfect aangegeven op de borden met vertaling en in Maleisie en Indonesie gebruiken ze geen ander alfabet, maar kun je gewoon de plaatsnamen lezen!
O ja dit nog: hier in Thailand staat alles perfect aangegeven op de borden met vertaling en in Maleisie en Indonesie gebruiken ze geen ander alfabet, maar kun je gewoon de plaatsnamen lezen!
- Denhakke
- Volwaardig lid
- Contacteer:
-
- komt net kijken
CIA
beestig goei site gevonden wel alleen verklaringen(tekst)
over alle landen alle info http://www.cia.gov/cia/publications/fac ... os/th.html
over alle landen alle info http://www.cia.gov/cia/publications/fac ... os/th.html