Wij willen een rondreis maken door Thailand.
Heeft iemand ervaring met de rondreizen van Oad, nl. Klassiek Thailand en de rondreis Zuid Thailand. Wij willen deze 2 reizen combineren.
De laatste dagen verblijven we op Koh Samui.
Oad Rondreis
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
rondreis OAD
Hallo,
Wij hebben in februari 2004 een rondreis gemaakt met OAD, de Grand Tour, in een woord geweldig. Goede hotels, veel bezienswaardigheden en leuke gidsen. Dit was een reis van 22 dagen.
Een aanrader!
Wij hebben in februari 2004 een rondreis gemaakt met OAD, de Grand Tour, in een woord geweldig. Goede hotels, veel bezienswaardigheden en leuke gidsen. Dit was een reis van 22 dagen.
Een aanrader!
Ik zou persoonlijk een ticket en twee nachten Bangkok ( start pakket oad ) pakken en een lonely planet kopen en er dan voor gaan. En als je dan daar bent vooral met andere reizigers praten dan hoor je vanzelf de highlights en tips om daar te komen en vooral rond welke tijd wat niet geheel onbelangrijk is. Wat ik regelmatig zie als ik in Thailand met een scooter het land aan het ontdekken ben is dat er touring cars of minivans helemaal volgepropt zitten met touristen die dan even snel door zo'n atraktie geduwd worden en moeten gaan eten bij vastgelegde eet gelegenheden. Ikzelf ben er meer voorstander van om je eigen plan te trekken wat in Thailand heel goed mogelijk is, maar goed hoe je ook gaat je zult in ieder geval een leuke tijd hebben.