Onze route ???
Moderator: Loempia
Onze route ???
Wij willen in maart alleen een ticket Bangkok boeken en dan de volgende route op de bonnefooi doen.
Overnachting Bangkok
Bangkok – Hua Hin Trein
Hua Hin – Pra Chuap Khiri Kan Taxi
Pra Chuap Khir Kan – Chumphon Taxi
Chumphon – Surat Thani Trein
Surat Thani – Koh Samui Boot
Koh Samui – Bangkok Vliegtuig
Overnachting Bangkok alsvorens aan de terugreis te beginnen.
Wij willen dit in 3 weken doen.
Heeft er iemand ervaring met deze route en/of tips , zijn er in deze periode makkelijk strandhuisjes te huren, enz.
Alvast Bedankt
Overnachting Bangkok
Bangkok – Hua Hin Trein
Hua Hin – Pra Chuap Khiri Kan Taxi
Pra Chuap Khir Kan – Chumphon Taxi
Chumphon – Surat Thani Trein
Surat Thani – Koh Samui Boot
Koh Samui – Bangkok Vliegtuig
Overnachting Bangkok alsvorens aan de terugreis te beginnen.
Wij willen dit in 3 weken doen.
Heeft er iemand ervaring met deze route en/of tips , zijn er in deze periode makkelijk strandhuisjes te huren, enz.
Alvast Bedankt
-
- Erelid
- Berichten: 1647
- Lid geworden op: dinsdag 22 februari 2005, 08:53
- Locatie: amphur muang---- khonkaen
inderdaad goed te doen maar.......
staar je niet blind op die trein: de bus gaat veeeeel vaker, is veeeeel sneller en kost wat meer. Taxi? bedoel je share=taxi? die zijner amper meer *(vervangen door voorafgeboekte minibusjes) maar NIET in dit noord deel van Thai tai(=zuid, de staart'').
op die route rijden selchts zeer weinig dagtreinen, dat zijn zeeeeer trage boemels met enkel 3e klas (=harde houten banken), spotgoedkoop, voor 1 uurtje wel aardig, maar dan gaan de billen zeer doen. Probeer kanchanaburi erin te passen (tussen BKK en HHin), mij ontgaat akltijd waarom mensen 3-4 verschilende chay-hat=beach willen ''doen'' zand is overal eender toch?
op die route rijden selchts zeer weinig dagtreinen, dat zijn zeeeeer trage boemels met enkel 3e klas (=harde houten banken), spotgoedkoop, voor 1 uurtje wel aardig, maar dan gaan de billen zeer doen. Probeer kanchanaburi erin te passen (tussen BKK en HHin), mij ontgaat akltijd waarom mensen 3-4 verschilende chay-hat=beach willen ''doen'' zand is overal eender toch?
- Edje
- Expat
- Berichten: 2371
- Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
- Locatie: Yang Talat / Kalasin
Re: inderdaad goed te doen maar.......
Inderdaad, de bus rijdt veel frequenter dan de trein, maar de gemiddelde snelheid van beiden is 50 km p/u. Het enige voordeel van de trein is de veiligheid.pong schreef:staar je niet blind op die trein: de bus gaat veeeeel vaker, is veeeeel sneller en kost wat meer. Taxi? bedoel je share=taxi? die zijner amper meer *(vervangen door voorafgeboekte minibusjes) maar NIET in dit noord deel van Thai tai(=zuid, de staart'').
op die route rijden selchts zeer weinig dagtreinen, dat zijn zeeeeer trage boemels met enkel 3e klas (=harde houten banken), spotgoedkoop, voor 1 uurtje wel aardig, maar dan gaan de billen zeer doen. Probeer kanchanaburi erin te passen (tussen BKK en HHin), mij ontgaat akltijd waarom mensen 3-4 verschilende chay-hat=beach willen ''doen'' zand is overal eender toch?
Groetjes; Edje
- dirk
- Volwaardig lid
- Berichten: 707
- Lid geworden op: maandag 30 mei 2005, 16:56
- Locatie: Phayao
- Contacteer:
-
- Volwaardig lid
- Berichten: 508
- Lid geworden op: donderdag 13 oktober 2005, 13:03
- Locatie: west-vlaanderen
maart
pasen is in 2006 pas in april dus er zal overal zeker plaats zijn .
route lijkt me okay en zonder probleem haalbaar in 3 weken maar zou mij een beetje te eentonig zijn , maar ik ben dan ook geen beachboy
als begin overnachten in bkk na zo'n lange vlucht daar baal ik van en ga dus meestal eerst een dag of 2 naar ayuthya of elders waar het wat kalmer is en waar je ook best leuk kunt shoppen .
maar ieder zijn ding natuurlijk
route lijkt me okay en zonder probleem haalbaar in 3 weken maar zou mij een beetje te eentonig zijn , maar ik ben dan ook geen beachboy
als begin overnachten in bkk na zo'n lange vlucht daar baal ik van en ga dus meestal eerst een dag of 2 naar ayuthya of elders waar het wat kalmer is en waar je ook best leuk kunt shoppen .
maar ieder zijn ding natuurlijk
live and let live !