Hallo,
We denken erover om in november vanuit Satun met de boot naar Langkawi (Maleisie) te gaan.
Weet iemand hoe je het beste/makkelijkste in Satun komt?
Is het nog steeds zo onrustig in Zuid-Thailand? (vorig jaar rond deze tijd was er vanalles aan de hand toen wij in Thailand waren, en werd reizen naar de onderste 3 provincies afgeraden. Ik heb er alleen al lang niets meer over gehoord. Heeft iemand recente informatie?
Alvast bedankt!
Nikie
hoe het beste reizen naar Satun?
Moderator: Loempia
Met het vliegtuig naar Had Yai (Thai Airways) Vervolgens met een Taxi(busje) naar Satun of makkelijker naar de pier van Satun! Ik betaalde in 2004 elfhonderderd bht voor de taxi. Vlieg je smorgens vroeg dan is het in een dag te doen! Vanaf 0830 gaat er tot 1600 zes keer een ferrie boot (reistijd nog geen uur) In Langkawi kan ik je het Sunset Beach Resort aanbevelen (http://www.sunsetbeachresort.com.my)
Je kunt ook met bus of trein vanaf BKK maar dan ben je wel effe onderweg! Van onveiligheid heb ik niets meegekregen, ik ben er nu 4 keer geweest in het zuiden en geen problemen ondervonden!
Btw Langkawi is schitterend....voor zolang het nog duurt!
Je kunt ook met bus of trein vanaf BKK maar dan ben je wel effe onderweg! Van onveiligheid heb ik niets meegekregen, ik ben er nu 4 keer geweest in het zuiden en geen problemen ondervonden!
Btw Langkawi is schitterend....voor zolang het nog duurt!