vluchtmaatschappijen

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
johanb1979
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 14
Lid geworden op: vrijdag 11 maart 2005, 14:50

vluchtmaatschappijen

#1 Bericht door johanb1979 » zaterdag 25 juni 2005, 11:52

Hallo,

Hoe zijn de economy -classes van de verschillende maatschappijen die naar Bangkok vliegen? zijn deze goed genoeg voor een 1.90 lang persoon een comfortabele (in hoeverre mogelijk) reis te ervaren?

Ik ben namelijk pas naar turkije gevlogen en toen zat ik met mijn knieeen in mijn nek.....

Bedankt voor jullie reacties!

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

Re: vluchtmaatschappijen

#2 Bericht door Edje » zaterdag 25 juni 2005, 16:51

johanb1979 schreef:Hallo,

Hoe zijn de economy -classes van de verschillende maatschappijen die naar Bangkok vliegen? zijn deze goed genoeg voor een 1.90 lang persoon een comfortabele (in hoeverre mogelijk) reis te ervaren?

Ik ben namelijk pas naar turkije gevlogen en toen zat ik met mijn knieeen in mijn nek.....

Bedankt voor jullie reacties!
De beenruimte in de toeristenclass met een lengte van 1.90 is niet bepaald comfortabel te noemen. Dit geld voor iedere maatschap. Probeer een stoel te bemachtigen aan het gangpad, ken je de benen strekken, maar moet ze telkens intrekken wanneer een medepassagier langs komt, of nog beter een seat bij de uitgang. De optie Evergreen(EVA) of Dynastie(CHINA) biedt geen verbetering, de beenruimte is maar +/- 5cm meer.
Groetjes; Edje

JCB
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 24
Lid geworden op: zondag 26 juni 2005, 11:30

Re: vluchtmaatschappijen

#3 Bericht door JCB » zondag 26 juni 2005, 11:33

Edje schreef:
johanb1979 schreef:Hallo,



Bedankt voor jullie reacties!
De beenruimte in de toeristenclass met een lengte van 1.90 is niet bepaald comfortabel te noemen. Dit geld voor iedere maatschap. Probeer een stoel te bemachtigen aan het gangpad, ken je de benen strekken, maar moet ze telkens intrekken wanneer een medepassagier langs komt, of nog beter een seat bij de uitgang. De optie Evergreen(EVA) of Dynastie(CHINA) biedt geen verbetering, de beenruimte is maar +/- 5cm meer.
Hier ben ik het dus neit mee eens. Ik ben in mei voor de 1e keer naar Thailand gevlogen. Met Eva Evergreen de Luxe. Ik ben zelf ook 1.90 lang en heb een heel comfortabele vlucht gehad met voldoende beenruimte.

Gr JCB

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”