Thai Airways frequent fliers card

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Teun, DE ECHTE
Waarschuwing!
Waarschuwing!
Berichten: 92
Lid geworden op: zondag 06 februari 2005, 11:02

Thai Airways frequent fliers card

#1 Bericht door Teun, DE ECHTE » vrijdag 11 maart 2005, 11:11

Ik vlieg binnenkort van BKK naar Seoul, en dat gaat dan een aantal keren par jaar plaats vinden, reden om een Royal Orchis Kaart aan te vragen, wat ik dan ook gisteren gedaan heb, over het web.

Is er iemand die met deze kaart ervaring heeft.

Ik ben er niet zeker van of ik nu een kaart ontvang, of dat ik de kaart pas krijg als er 10,000 miles op zitten
Watch the "backstabbers" they never relax.

Manuel
Expat
Expat
Berichten: 2365
Lid geworden op: woensdag 09 februari 2005, 11:56
Locatie: Patong, Phuket
Contacteer:

#2 Bericht door Manuel » vrijdag 11 maart 2005, 11:46

WOW Teun, een echte vraag!

Dat vraagt om een serious antwoord.

Normaal is de eerste 'echte' kaart die je ontvangt de zilveren kaart. Voordat je die krijgt moet je of een print van je aanvraag (met code) tonen of als je via their documentation aanvraagd de tijdelijke kaart tonen.

Royal Orchid Program is in mijn opinie een van de betere frequent flyer programs. Punten kunnen gespaard worden op alle Star Alliance vluchten en het is makkelijk om 'vrije vluchten' te 'kopen' met gespaarde mijlen.

Ben net zelf mijn 'Goud' status verloren daar ik niet zo veel meer vlieg. Jammer, had er een hoop profijt van. Upgrades, Lounches etc...

De moeite waard!

Teun, DE ECHTE
Waarschuwing!
Waarschuwing!
Berichten: 92
Lid geworden op: zondag 06 februari 2005, 11:02

printen

#3 Bericht door Teun, DE ECHTE » vrijdag 11 maart 2005, 16:39

Ja zat op mijn noteboekje zonder printer en heb het niet geprint. Is het mogelijk om het nog eens op te roepen?

Hoevel punten krijg je eigenlijk? ams bkk of bkk seoul?
Watch the "backstabbers" they never relax.

Andre
Expat
Expat
Berichten: 166
Lid geworden op: dinsdag 08 februari 2005, 04:22
Locatie: Bangkok
Contacteer:

Re: printen

#4 Bericht door Andre » vrijdag 11 maart 2005, 23:39

Teun, DE ECHTE schreef:Ja zat op mijn noteboekje zonder printer en heb het niet geprint. Is het mogelijk om het nog eens op te roepen?

Hoevel punten krijg je eigenlijk? ams bkk of bkk seoul?
Teuntje,

Ik ben al jaren royal orchid member en dat kan je worden bij de eerste beste vlucht die je boekt bij Thai of een van hun partners.....
Ik zal nog even nagaan of de vlucht die ik voor je in gedachten had ook airmiles kan sparen, maar nogmaals dit gaat per kilo, de "echte " catagorie waar lij in thuis hoort, dus ben niet zeker.

Zie je ze al vliegen?

Andre
What's your name? I'm fine thank you.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”