market in khon kaen

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
perry
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1208
Lid geworden op: zondag 12 maart 2006, 23:53
Locatie: Weeze/Udonthani.

#31 Bericht door perry » donderdag 12 april 2007, 17:51

Mystic schreef:
perry schreef:Het hele forum zit vol met dolgelukkige mannen, die getrouwd zijn met ( jonge) Thaise dames, de nare verhalen kom je hier niet tegen, maar die zijn er zeker!


Wat een vooroordelen weer over thaise vrouwen jullie doen net of alle Thaise vrouwen Hoeren zijn nou ik zal je een ding vertellen de meeste die in nederland wonen dat zijn de Hoeren dat is het zelfde als dat uitschot uit die moslimlanden die wonen ook in nederland en voor allen laat die jongen toch gelukkig worden met zijn Thaise!! blinde date in Thailand is toch Prachtig ik denk dat hij wel weet wat hij doet en anders komt daar vanzelf wel achter hij zal er in iedergval niet slechter van worden mischien is het wel ware liefde want ze hebben elkaar toch via internet ontmoet nou dus zijn beiden op zoek naar iets of iemand wat is daar mis mee Jomel trek je niks aan van sommige oude zeikers hier
Die komen gewoon wat te kort en zijn jaloers dat jij mischien toevallig net als ik Geen HOERTJe hebben maar een nette Thaise vrouw.
MODERATOR!
een mening geven ok, maar dit gaat echt te ver

voel je je aangesproken dit is geen mening maar dit is procents gewijs waar trouwens ik val niemand persoonlijk aan niet mijn stijl.
Werk om te leven leef niet om te werken.

Sis
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 277
Lid geworden op: zaterdag 31 december 2005, 09:34
Locatie: Alkmaar

#32 Bericht door Sis » donderdag 12 april 2007, 18:16

Beste Perry,

Alle Perry's die in Thailand wonen zijn ..
Je leeft niet in de wereld, maar de wereld leeft in jou

Gast

#33 Bericht door Gast » donderdag 12 april 2007, 20:13

hallo ik geef hem gelijk ik heb ook een gewone thaise leren kennen via internet en het kan ook goed gaan ik heb veel mee gemaakt in thailand vaak geweest was ook een beetje huiverig maar de meid die ik nu heb leren kennen is gewoon puur thais iets beter kun je niet wensen
gr

Gast

#34 Bericht door Gast » donderdag 12 april 2007, 20:17

na vele keren daargeweest te zijn en genoten van al dan niet betaalde liefde nu een gewone meid leren kennen 3 maanden mee gechat voorheen ik naar bkk zij stond me op het vliegveld op te wachten nog nooit zon mooie tijd in thailand mee gemaakt ga over 3 maanden weer terug naar haar dus het kan wel als je maar de goede treft
gr

Mystic
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1165
Lid geworden op: vrijdag 10 februari 2006, 23:08
Locatie: Grunn

#35 Bericht door Mystic » donderdag 12 april 2007, 23:00

perry schreef:
Mystic schreef:
perry schreef:Het hele forum zit vol met dolgelukkige mannen, die getrouwd zijn met ( jonge) Thaise dames, de nare verhalen kom je hier niet tegen, maar die zijn er zeker!


Wat een vooroordelen weer over thaise vrouwen jullie doen net of alle Thaise vrouwen Hoeren zijn nou ik zal je een ding vertellen de meeste die in nederland wonen dat zijn de Hoeren dat is het zelfde als dat uitschot uit die moslimlanden die wonen ook in nederland en voor allen laat die jongen toch gelukkig worden met zijn Thaise!! blinde date in Thailand is toch Prachtig ik denk dat hij wel weet wat hij doet en anders komt daar vanzelf wel achter hij zal er in iedergval niet slechter van worden mischien is het wel ware liefde want ze hebben elkaar toch via internet ontmoet nou dus zijn beiden op zoek naar iets of iemand wat is daar mis mee Jomel trek je niks aan van sommige oude zeikers hier
Die komen gewoon wat te kort en zijn jaloers dat jij mischien toevallig net als ik Geen HOERTJe hebben maar een nette Thaise vrouw.
MODERATOR!
een mening geven ok, maar dit gaat echt te ver

voel je je aangesproken dit is geen mening maar dit is procents gewijs waar trouwens ik val niemand persoonlijk aan niet mijn stijl.
Pardon?
Nee, als je iemand (Nederlandse vrouwen, en moslims ) een hoer noemt, voel ik me niet aangesproken, en wie heeft het hier over hoeren?
JIJ
Moslimuitschot?
Je stijl van reageren is denigrerend, en kwetsend, en gaat voorbij elke forum etiquette.
LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF

khonkaen
Erelid
Erelid
Berichten: 1647
Lid geworden op: dinsdag 22 februari 2005, 08:53
Locatie: amphur muang---- khonkaen

#36 Bericht door khonkaen » vrijdag 13 april 2007, 00:03

iedereen heeft recht op een mening en de beheerder van deze pagina bepaalt wel of een bericht kan blijven staan

en Mystic, Perry woont in thailand, waar naar hartelust gediscrimineerd mag worden
over nederland weet ik weinig, maar in het zuiden van thailand woont ook muslimuitschot en h oertjes zijn er in heel thailand...

je kan ook alles op je eigen manier bekijken .. een buitenlander die in thailand trouwt en volgens de cultuur een bruidsschat betaalt, koopt die zijn vrouw ??
en als een man zijn veel jongere vrouw huishoudgeld betaalt, is zij dan een hoer ???
and what about de mia noi's ?? wat zijn dat dan ???
ik zal niet zeggen dat het ideale toestanden in thailand zijn, maar geld maakt een heleboel goed....


willem
niets is perfect en niets is blijvend

fredlk
Expat
Expat
Berichten: 511
Lid geworden op: vrijdag 03 maart 2006, 13:52

#37 Bericht door fredlk » vrijdag 13 april 2007, 00:59

Is het onwaar wat ik zeg? ........
Voor het geval jij je aangesproken (of een stel andere kerels met teveel testosteron in hun pokkel) ........
Alles heeft twee kanten, en als jij te beroerd bent af en toe in de spiegel te kijken (dus de andere kant te willen zien) dan is dat jouw probleem, mr Fred
Ik weet dat alles 2 en soms zelfs 4 of 6 kanten heeft, maar jouw denigrerende, betweterige en arrogante toon is soms stuitend.
Jouw (bedekte) beledigingen liggen mij vaak zwaar op de maag.
NEE, IK VOEL ME NIET AANGESPROKEN, maar een ieder moet kunnen doen wat hij of zij goed vindt ZONDER de (VOOR)oordeel van een ander.
"What we think, we become."

Mystic
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1165
Lid geworden op: vrijdag 10 februari 2006, 23:08
Locatie: Grunn

#38 Bericht door Mystic » vrijdag 13 april 2007, 01:46

fredlk schreef:
Is het onwaar wat ik zeg? ........
Voor het geval jij je aangesproken (of een stel andere kerels met teveel testosteron in hun pokkel) ........
Alles heeft twee kanten, en als jij te beroerd bent af en toe in de spiegel te kijken (dus de andere kant te willen zien) dan is dat jouw probleem, mr Fred
Ik weet dat alles 2 en soms zelfs 4 of 6 kanten heeft, maar jouw denigrerende, betweterige en arrogante toon is soms stuitend.
Jouw (bedekte) beledigingen liggen mij vaak zwaar op de maag.
NEE, IK VOEL ME NIET AANGESPROKEN, maar een ieder moet kunnen doen wat hij of zij goed vindt ZONDER de (VOOR)oordeel van een ander.
Het geschreven woord komt soms anders over dan de gedachte die de schrijver erachter heeft.

Het is niet mijn bedoeling beledigend, arrogant, of anderzijds discriminerend over te komen, en mocht dat wel het geval zijn, biedt ik daar nu mijn excuses voor aan.
LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF

fredlk
Expat
Expat
Berichten: 511
Lid geworden op: vrijdag 03 maart 2006, 13:52

#39 Bericht door fredlk » vrijdag 13 april 2007, 01:52

biedt ik daar nu mijn excuses voor aan
Geaccepteerd.
En nu ... niet meer doen. :D
"What we think, we become."

perry
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1208
Lid geworden op: zondag 12 maart 2006, 23:53
Locatie: Weeze/Udonthani.

#40 Bericht door perry » vrijdag 13 april 2007, 07:26

Pardon?
Nee, als je iemand (Nederlandse vrouwen, en moslims ) een hoer noemt, voel ik me niet aangesproken, en wie heeft het hier over hoeren?
JIJ
Moslimuitschot?
Je stijl van reageren is denigrerend, en kwetsend, en gaat voorbij elke forum etiquette.[/quote]

Ik heb het niet over Nederlandse vrouwen je moet beter lezen!!!
Nou ik zeg het recht voor zijn Raap wat zijn het volgens jou dan gezelsschaps dames ik heb niks tegen betaalde sex dat moet iedereen zelf weten maar julie moeten ophouden als iemand heeft leren kennen via internet dat het wel slecht zal aflopen of dat ze er meer als 1 heeft daar komt die jongen zelf wel achter.

Ik bedoelde alleen te zeggen dat de meeste Thaise dames die in Nederland en Belgie wonen uit de bar komen ik zeg ook niet allemaal en ik ben geen racist en ik ben geen draaikont ik zeg alleen wat hier op dit Forum iedereen al weet en als je niet tegen kritiek kunt dan schrijf aub niks meer want iedere keer als jou het niet aan staat dan roep je de Moderator er bij net als een klein kind.

En als iemand geld geeft voor zijn vrouw of vriendin of haar onderhoudt dat wil nog niet direct zeggen dat zij ook een hoer is dat is in Gewoon Nederlands Huisvrouw en daar is niks mis mee toch!!
Werk om te leven leef niet om te werken.

perry
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1208
Lid geworden op: zondag 12 maart 2006, 23:53
Locatie: Weeze/Udonthani.

#41 Bericht door perry » vrijdag 13 april 2007, 07:31

Sis schreef:Beste Perry,

Alle Perry's die in Thailand wonen zijn ..
Beste Sis nu woon ik in Thailand ook in de Wereld en dat bevalt mij uitermate goed dat ik nu alleen op Vakantie ga in Nederland en niet anders om. :lol: :lol: :lol:
Werk om te leven leef niet om te werken.

Nimnuan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 652
Lid geworden op: maandag 31 juli 2006, 22:59
Locatie: Nieuwegein

#42 Bericht door Nimnuan » vrijdag 13 april 2007, 12:20

Bese mensen,
wat is er mis met een waarschuwing van Mystic naar Jomel toe? Ze heeft toch ook gelijk dat er veel mannen op deze manier getild zijn?

Je kan beter zoveel mogelijk ervaringen verzamelen voordat je de sprong naar een andere cultuur waagt. Dan kun je waarschijnlijk wel iets beter de omstandigheden inschatten.

Jomel, maak er een leuke vakantie van en succes :wink:
Johan

-- Happiness is a choice that requires effort at times --

perry
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1208
Lid geworden op: zondag 12 maart 2006, 23:53
Locatie: Weeze/Udonthani.

#43 Bericht door perry » vrijdag 13 april 2007, 12:51

Nimnuan schreef:Bese mensen,
wat is er mis met een waarschuwing van Mystic naar Jomel toe? Ze heeft toch ook gelijk dat er veel mannen op deze manier getild zijn?

Je kan beter zoveel mogelijk ervaringen verzamelen voordat je de sprong naar een andere cultuur waagt. Dan kun je waarschijnlijk wel iets beter de omstandigheden inschatten.

Jomel, maak er een leuke vakantie van en succes :wink:
Tuurlijk helemaal gelijk als je terug leest dan waarschuwen meerdere forum leden hem onder andere ikzelf en daar is ook helemaal niks mis mee toch ik zeg zelf als het niks word dan is hij weer een ervaring rijker.
Werk om te leven leef niet om te werken.

Sis
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 277
Lid geworden op: zaterdag 31 december 2005, 09:34
Locatie: Alkmaar

#44 Bericht door Sis » vrijdag 13 april 2007, 13:09

Ach je moet gewoon je hart volgen. En als blijkt dat zij het niet is, dan heb je toch een mooie ervaring aan over gehouden... :)

Zo ben ik eens naar Australie gevlogen om te kijken of wat ik voelde voor haar ook echt zo was. En ik heb haar ook via internet ontmoet. Na een paar dagen bleek dat niet zo te zijn. Had wel een hele leuke zus, maar dat terzijde. Zo heb ik wel Queensland gezien.. 8)

Neem de waarschuwingen mee, maar ga ervoor zou ik zeggen..

Succes Jomel :!:
Je leeft niet in de wereld, maar de wereld leeft in jou

jomel17
Expat
Expat
Berichten: 1560
Lid geworden op: zondag 26 november 2006, 18:13
Locatie: Khon Kaen

Bedankt

#45 Bericht door jomel17 » vrijdag 13 april 2007, 14:07

Mijn vraag heeft nogal wat losgemaakt zie ik.
Maar ik neem idd de waarschuwingen mee en ga het gewoon proberen.
Eerst nog 85 dagen chatten,ik vlieg op 6 Juli en ben hier weer terug op 13 Juli
Dan laat ik jullie weten hoe het afgelopen is
Happy Songkran ondertussen,dat viert zij nu ook
Groet, Jos
หลงรัก

Plaats reactie

Terug naar “Steden”