Cha-Am of Jomtien?

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

#16 Bericht door Mart » dinsdag 16 januari 2007, 13:01

Goed, ik heb het altijd een beetje buiten het forum weten te houden, omdat ik van mening ben dat dit forum geen reklame pagina moet worden.

Ik woon reeds 14 jaar in Cha-am, met mijn Thaise echtgenote en onze 2 kids. We hebben al bijna 10 jaar ons PRAATHUIS, waar men ook een slokje en een hapje kan en mag bestellen.
We zijn maar 5 maanden per jaar de hele dag geopend.

Zeker als jullie in Metavalai verblijven is het maar een paar minuten lopen, voor een kop echte Hollandse koffie, zelf nu SENSEO

Dus mogelijk tot ziens.
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Gast

#17 Bericht door Gast » dinsdag 16 januari 2007, 13:30

Mart schreef:Goed, ik heb het altijd een beetje buiten het forum weten te houden, omdat ik van mening ben dat dit forum geen reklame pagina moet worden.

Ik woon reeds 14 jaar in Cha-am, met mijn Thaise echtgenote en onze 2 kids. We hebben al bijna 10 jaar ons PRAATHUIS, waar men ook een slokje en een hapje kan en mag bestellen.
We zijn maar 5 maanden per jaar de hele dag geopend.

Zeker als jullie in Metavalai verblijven is het maar een paar minuten lopen, voor een kop echte Hollandse koffie, zelf nu SENSEO

Dus mogelijk tot ziens.
Bedankt voor je antwoord. Het eerste begrijp ik, maar ik vroeg erom dus zal niemand je dat kwalijk nemen en ook niet als reclame beschouwen neem ik aan :)

Wat leuk dat je al zo lang daar woont, ik ben benieuwd hoe het daar is, maar een Senseo in Thailand zal mijn man wel waarderen :lol: Als je mij de naam en het adres of de plek of iets waaraan we het kunnen herkennen als we het hotel uit lopen even PB't dan denk ik dat we wel even langskomen! 8)

Gast

#18 Bericht door Gast » dinsdag 16 januari 2007, 13:32

Mart schreef:We zijn maar 5 maanden per jaar de hele dag geopend.
Is dat trouwens in juli het geval? Want wij zijn daar van maandag 9 juli 2007 t/m maandag 16 juli 2006, dus ergens in die dagen zullen we dan evt. langs willen hobbelen als je open bent.

Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

#19 Bericht door Ben » dinsdag 16 januari 2007, 13:38

Anonymous schreef:
Mart schreef:We zijn maar 5 maanden per jaar de hele dag geopend.
Is dat trouwens in juli het geval? Want wij zijn daar van maandag 9 juli 2007 t/m maandag 16 juli 2006, dus ergens in die dagen zullen we dan evt. langs willen hobbelen als je open bent.

Bij Metavaley linksaf de straat op 100 meter verder links en dan zie je Taylor shop liggen waar men de bekende pakken verkoopt weer 60 meter aan de linkerkant vind je de Peggy bar en Mart .

ja toch Mart .

santalyd
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 26
Lid geworden op: zaterdag 13 januari 2007, 12:01

#20 Bericht door santalyd » dinsdag 16 januari 2007, 14:57

Ben schreef:Bij Metavaley linksaf de straat op 100 meter verder links en dan zie je Taylor shop liggen waar men de bekende pakken verkoopt weer 60 meter aan de linkerkant vind je de Peggy bar en Mart. ja toch Mart .
Stom, was vergeten in te loggen bij de vorige berichtjes! :oops:
Maar goed, ik was het :)

Bedankt, ik ga het noteren en meenemen! Wie weet tot daar dan :D


Trouwens, waar wonen en wat doen de andere Nederlanders in Thailand eigenlijk?

Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

#21 Bericht door Ben » dinsdag 16 januari 2007, 15:13

santalyd schreef:
Ben schreef:Bij Metavaley linksaf de straat op 100 meter verder links en dan zie je Taylor shop liggen waar men de bekende pakken verkoopt weer 60 meter aan de linkerkant vind je de Peggy bar en Mart. ja toch Mart .
Stom, was vergeten in te loggen bij de vorige berichtjes! :oops:
Maar goed, ik was het :)

Bedankt, ik ga het noteren en meenemen! Wie weet tot daar dan :D


Trouwens, waar wonen en wat doen de andere Nederlanders in Thailand eigenlijk?

Als iedereen hier een antwoord op geeft die als Nederlander in Thailand woont is dat notitie boekje veel te klein :lol:

Ik woon In BKK en ik leef :lol:

santalyd
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 26
Lid geworden op: zaterdag 13 januari 2007, 12:01

#22 Bericht door santalyd » dinsdag 16 januari 2007, 16:15

Ben schreef:Als iedereen hier een antwoord op geeft die als Nederlander in Thailand woont is dat notitie boekje veel te klein :lol:
Ik woon In BKK en ik leef :lol:
:D Ik wist niet dat het er zoveel waren, van het forum dan bedoel ik. Maar ik heb een groot boek hoor, dus als er leuke adresjes zijn of goede tips dan noteer ik alles :wink:

Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

#23 Bericht door Ben » dinsdag 16 januari 2007, 16:36

santalyd schreef:
Ben schreef:Als iedereen hier een antwoord op geeft die als Nederlander in Thailand woont is dat notitie boekje veel te klein :lol:
Ik woon In BKK en ik leef :lol:
:D Ik wist niet dat het er zoveel waren, van het forum dan bedoel ik. Maar ik heb een groot boek hoor, dus als er leuke adresjes zijn of goede tips dan noteer ik alles :wink:
ik durf geen uitspraak te doen over hoeveel maar het zijn er veel
weet niet of er cijfers bekend zijn

Nederland telde vorig jaar meer dan 100.000 emigranten niet dat die allemaal naar Thailand zijn maar een gedeelte wel .

Plaats reactie

Terug naar “Steden”