Excursie boeken

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Langelaan
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 71
Lid geworden op: vrijdag 23 september 2005, 16:00

Excursie boeken

#1 Bericht door Langelaan » maandag 31 juli 2006, 18:37

Hallo allemaal,

In oktober ga ik voor 3,5 week naar Thailand. Een deel van de excursies heb ik bij Greenwood geboekt, de rest wil ik op locatie boeken. Nu heb ik me laten vertellen dat bij veel hotels bij de lobby excursieboeken liggen, zodat je daar het een en ander kan regelen. Nu vraag ik me alleen of je dan een dag van tevoren een excursie kan boeken voor de volgende dag. Kan dit of is het verstandiger om dit een paar dagen van tevoren te boeken?
Ik denk aan excursies als de het bezoeken van Erawan watervallen icm bijv. Tijgertempel etc.

Groetjes,
Bianca

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

#2 Bericht door Edje » maandag 31 juli 2006, 19:18

Kan uiteraard nog een dag van te voren, maar vol is vol.
Ik zou bij aankomst in het hotel meteen gaan bekijken welke voor jou interessante excursies nog plaats bieden en deze meteen boeken, kan je ook een eigen indeling maken van je activiteiten tijdens je verblijf.
Groetjes; Edje

hans en pauline
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 61
Lid geworden op: woensdag 17 augustus 2005, 12:02
Contacteer:

#3 Bericht door hans en pauline » woensdag 02 augustus 2006, 12:36

Naar de Erewan watervallen kan je vanaf Kachanaburi ( Bridge on the river Kwai ) gewoon met de bus zowel heen als terug (op verschillende tijden, volgens ons elk uur of elk half uur. De laatste bus terug (wordt duidelijk aangegeven) om 17.00 of 17.30 uur.
Ik zou daar geen geld aan een excursie uitgeven, want het is alleen maar vervoer, de rest: "klimmen en lopen" moet je zelf doen.
Vanuit Bangkok ( Khosan road ) worden trips aangeboden naar de Tiger caves.(tempel)
Laatst gewijzigd door hans en pauline op donderdag 03 augustus 2006, 13:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Langelaan
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 71
Lid geworden op: vrijdag 23 september 2005, 16:00

#4 Bericht door Langelaan » woensdag 02 augustus 2006, 19:21

Ok, bedankt. Maar snel gaan boeken dan als ik aan kom.

Groetjes,
Bianca

hans en pauline
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 61
Lid geworden op: woensdag 17 augustus 2005, 12:02
Contacteer:

#5 Bericht door hans en pauline » woensdag 27 september 2006, 13:28

Hoi Bianca,

Wij zijn dit jaar ook van plan om naar de Tiger caves te gaan en ontdekten dat de Tiger caves dicht bij Kachanaburi liggen en dat je vandaar gemakkelijk met een gehuurd scootertje bij de caves kan komen.

groetjes,
Hans en Pauline

kohraya
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 128
Lid geworden op: woensdag 30 november 2005, 21:50
Locatie: België

#6 Bericht door kohraya » donderdag 28 september 2006, 06:36

Voor 300 bath kan je een scooter huren en in 1,5h ben je aan de Erawan watervallen. Vrijheid blijheid!

Gast

#7 Bericht door Gast » dinsdag 10 oktober 2006, 11:22

Kan best een dag van tevoren. Wat wij deden: als we aankwamen in een stad, dan boekten we meteen alle excursies die we wilden doen voor de rest van de dagen.

Plaats reactie

Terug naar “Steden”