prince palace hotel

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
willem
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 243
Lid geworden op: woensdag 20 juli 2005, 19:46
Locatie: nw-lekkerland,soms samutprakan

prince palace hotel

#1 Bericht door willem » woensdag 01 maart 2006, 20:56

waar in de buurt van het prince palace hotel ik je een goed restaurant vinden,waar je lekker en goed kunt eten? willem

Mystic
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1165
Lid geworden op: vrijdag 10 februari 2006, 23:08
Locatie: Grunn

#2 Bericht door Mystic » donderdag 02 maart 2006, 04:23

Ik weet niet waar dit hotel is, heb er nog nooit van gehoord, ik kan je wel antwoord geven op je vraag, want als het hotel niet midden in de rimboe staat (en er dus weinig stalletjes/restaurantjes in de buurt zijn), kun je vrijwel OVERAL lekker eten.
Ik heb nog nergens in Thailand vies voedsel gehad, en laat me kwa keuzes leiden door mijn gevoel, het eten is er zonder uitzondering HEERLIJK.

Eet smakelijk ;)
LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF

Gebruikersavatar
JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2005
Lid geworden op: vrijdag 07 oktober 2005, 11:25
Locatie: Vlaanderen

Honger

#3 Bericht door JohanS » donderdag 02 maart 2006, 08:37

Honger hebben in Thailand is meetstal snel opgelost, Overal zijn er restaurants te vinden.
Ik vind het persoonlijk leuk om zelf wat te zoeken en gewoon iets uit te proberen.

janneke
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 10
Lid geworden op: zaterdag 15 oktober 2005, 22:28

#4 Bericht door janneke » donderdag 02 maart 2006, 17:33

Het Prince Palace Hotel is gevestigd in de Bobae Tower, Greenwood Travel heeft er z'n kantoor. In de directe omgeving van het hotel zijn nauwelijks restaurantjes, je zou denken dat je overal in Bangkok eethuisjes aantreft maar daar dus net niet. Hier en daar wel een paar stalletjes/bakfietsen, maar als je niet van de straat wilt eten wordt het lastiger.
In het hotel is een a la carte restaurant, wel aan de prijs en niet echt gezellig. Aan het zwembad kun je terecht voor een snelle hap, er staat daar wel de hele avond een karaoke-mannetje te blèren, daar moet je van houden.
Wij namen liever een taxi naar Banglampoo, China Town of Silom, leuke wijken om doorheen te struinen en eetgelegenheden genoeg!

Janneke

Gebruikersavatar
willem
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 243
Lid geworden op: woensdag 20 juli 2005, 19:46
Locatie: nw-lekkerland,soms samutprakan

prince palace hotel

#5 Bericht door willem » donderdag 02 maart 2006, 20:44

ik ben het helemaal eens met janneke.vorig jaar gezocht naar leuk eet tentje,maar helemaal nix in de omgeving.er was wel iets, maar het was niet echt een aanrader.gaan we het deze keer in chinatown proberen.p.s. ik houd wel van thaifood,maar er is wel een hoop verschil in welke gelegenheid.willem.

deng
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 17
Lid geworden op: maandag 06 februari 2006, 05:41
Locatie: Pattaya Thailand

princepalace-hotel

#6 Bericht door deng » woensdag 08 maart 2006, 16:59

Op de verdieping 4 of 5 van Bobae-tower zit een food-court waar je de meest verrukkelijke gerechten kunt eten voor Thaise prijzen, koffie en ijskoffie kunt krijgen enz. Helaas kwamen wij daar de laatste dag van ons verblijf pas achter :oops:

Het lunchbuffet van Princepalace is voor die 300 baht redelijk, a-la-carte moet je er niet eten en zeker op het terras niets te eten bestellen, het overkwam ons 2 maal dat de boel koud op tafel kwam, als excuus werd aangevoerd dat het een eind lopen van de keuken was.
Wel waren ze zo netjes en vriendelijk om de aan de keuken teruggegeven klachten-gerechten op de totaalrekening te crediteren.

Groeten, Deng

pjsmit
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 8
Lid geworden op: dinsdag 09 augustus 2005, 22:25

Eten prince palace.....

#7 Bericht door pjsmit » zondag 12 maart 2006, 21:22

Aan de overkant van het hotel is een fruitmarkt. Als je naar links loopt (+-200m) kun je uit een heleboel stalletjes kiezen waar ze in een wok vers eten voor je maken. Kost 30B en het is heerlijk en ben er na 4 keer etn niet ziek van geworden, terwijl we verder bijna nooit van stalletjes langs de straat eten!
Voor restaurants zou ik gewoon even bij Greenwoodtravel binnenlopen en die hebben vast wel een paar ideeen.

p.s. Als je echt HEEL luxueus wilt eten is de zondag-brunch van het four seasons hotel echt aan te raden! Wel vantevoren reserveren. 2150B pp!!!

http://www.nationmultimedia.com/weekend ... 00197.html

hans en pauline
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 61
Lid geworden op: woensdag 17 augustus 2005, 12:02
Contacteer:

#8 Bericht door hans en pauline » woensdag 02 augustus 2006, 11:01

Als je vanuit het Prince Palace hotel 100 meter rechtsaf richting kanaal (klong) loopt. Vandaar ben je binnen 5 minuten met de boot weg naar het centrum van Bangkok (tocht duurt hooguit 10 minuten) voor 7 baht. Daar heb je genoeg keus in restaurants.
Goedkoop en lekker eten bij het foodcenter bij het World Trade Center, met de roltrap naar beneden ( die aan de buitenkant tegen het gebouw aan ligt)
Met de taxi duurt het vaak 3 kwartier vanwege stoplichten en verkeersdrukte.
Laatst gewijzigd door hans en pauline op donderdag 03 augustus 2006, 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
willem
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 243
Lid geworden op: woensdag 20 juli 2005, 19:46
Locatie: nw-lekkerland,soms samutprakan

#9 Bericht door willem » woensdag 02 augustus 2006, 13:52

nou,ik ben onder tussen weer in het prince palace geweest,deze keer beter opgelet,en inderdaad zijn er wel leuke restaurantjes in de buurt te vinden.aan de achterzijde van het hotel,dus bij de ingang gelijk links,het straatje uitlopen,en de brede weg oversteken,is een kleine eet gelegenheid.echt thais.was samen met mijn vriendin daar en alletwee een bord eten en wat te drinken:120bth.of:bij de ingang schuin links af slaan,bruggetje over en rechtdoor blijven lopen met de straat mee.tot brede weg,links af,honderd meter verder aan de linkse kant zit ook een thais eettentje.klinkt natuurlijk erg intresant wat ik nu vertel,maar ik had het ook niet geweten als mijn thaise vriendin niet de weg had geweten. :D ,binnenkort ga ik weer,willem

Plaats reactie

Terug naar “Steden”