Wat bezoeken in Surin

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2005
Lid geworden op: vrijdag 07 oktober 2005, 11:25
Locatie: Vlaanderen

Wat bezoeken in Surin

#1 Bericht door JohanS » vrijdag 14 oktober 2005, 18:45

Op onze volgende trip door Thailand zullen we 1 dagje in Surin zijn.
Wat is interessant om te bezoeken.
Wij houden van tempels, natuur maar ook van gezellig op een markje rond kuieren.

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

Re: Wat bezoeken in Surin

#2 Bericht door Edje » vrijdag 14 oktober 2005, 19:45

JohanS schreef:Op onze volgende trip door Thailand zullen we 1 dagje in Surin zijn.
Wat is interessant om te bezoeken.
Wij houden van tempels, natuur maar ook van gezellig op een markje rond kuieren.
1 dagje betekend uitslapen. Verken de stad, kuier op de markt en je dag is om.
Groetjes; Edje

Altena
Expat
Expat
Berichten: 124
Lid geworden op: zaterdag 05 februari 2005, 20:27
Locatie: Thailand

surin

#3 Bericht door Altena » zaterdag 22 oktober 2005, 17:38

De dorpelingen van de nabij gelegen dorpen Ban Khwao Sinarin en Ban Chok produceren traditioneel zilverwerk, grotendeels in de vorm van riemen, halskettingen, armbanden, oorbellen en overige decoratieve items.
Ik moet die dingen veranderen, die ik niet kan accepteren, die dingen te accepteren die ik niet kan veranderen, en de wijsheid,verschil er tussen te onderkennen.

thongdee
Expat
Expat
Berichten: 790
Lid geworden op: woensdag 14 september 2005, 18:21
Locatie: Surin Town

Re: surin

#4 Bericht door thongdee » zaterdag 22 oktober 2005, 23:22

Altena schreef:De dorpelingen van de nabij gelegen dorpen Ban Khwao Sinarin en Ban Chok produceren traditioneel zilverwerk, grotendeels in de vorm van riemen, halskettingen, armbanden, oorbellen en overige decoratieve items.
Hey da's leuk , jammer dat ik erzelf niet ben maar dichtbij Baan Kwauw Sinarin heb ik een huisje gebouwd met men vrouw in 1989 toen ook vele jaren gewoond en echt verliefd geworden op de stad Surin ! heb ook een restaurant gehad in de stad zelf
Er is zoveel te zien , het mooiste (maar is wel even rijden vanuit Surin ) is de Panom Rung tempel ,gewoon prachtig ! elke keer ga ik weer als ik op bezoek ga ...maar de markt in het cenrum is ook heel leuk om eens door te wandelen .
Heb je ook nog het Basketry Village, Ban Buthom 14 kilometers from the province on the Highway 226 dezelfde weg die naar Amphoe Sikhoraphum gaat waar er ook nog een mooie tempel staat (ging ik altijd sporten :-) )
niet ver uit de stad is Chompra daar is ook nog een overblijfsel van de Khmers en dan ook nog enkele dorpen waar al de olifanten verblijven die de round up verzorgen (3e weekend van november ) Ban Ta Klang, in Krapho, Amphoe Tha Tum .
Dat is het wat me zo eerst te binnen schiet .... veel plezier daar :wink:

Plaats reactie

Terug naar “Steden”