Bouwstenen

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Arietwee
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 601
Lid geworden op: zaterdag 22 november 2014, 21:09
Contacteer:

Re: Bouwstenen

#16 Bericht door Arietwee » zondag 29 januari 2017, 18:35

Legionis schreef:Goede avond allemaal,

in december gaan mijn vriendin en ik 4 weken naar Thailand om een rondreis te maken. Nu zit ik op verschillende sites te kijken en kom je allemaal bouwstenen tegen.
Nu is mijn vraag.
Kan ik van verschillende organisaties verschillende bouwstenen boeken?
Want ik zie namelijk bij meerdere leuke excursies.

Als er nog andere aanbevelingen zijn hoor ik dat uiteraard ook graag.

Met vriendelijke groet
Ron
Hier heb je alles bij elkaar. Boek er al jaren en altijd goed.

Niet zelf gaan lopen leuren in een land met 25.000 verkeersdoden per jaar.

http://www.333travel.nl/tour/thailand?tour_tag=

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Bouwstenen

#17 Bericht door driver » maandag 30 januari 2017, 06:00

De een is de ander niet dus qua rijden idem dito. Ongevaarlijk is Thailand niet dat klopt maar afgezien van een scooter in mijn huurauto heb ik weinig problemen gehad tot nu toe daar met rijden. Angst is een slechte raadgever zeggen ze toch en ben je zelf al n wat onzeker over het gaan rijden daar dan doe je het niet en denk je dat lijkt me allemaal wel mee te vallen dan doe je het wel. Uitkijken moet je daar sowieso omdat de Thai in het verkeer totaal onberekenbaar zijn. Tegemoed komend verkeer op jouw rijbaan.. Stoppen daar waar ze het nodig vinden.. Alleen met zich zelf rekening houden ect.. Dus alert blijven is m.i regel nummer 1

Legionis
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 2
Lid geworden op: dinsdag 17 januari 2017, 21:09

Re: Bouwstenen

#18 Bericht door Legionis » maandag 27 februari 2017, 21:09

Bedankt allemaal voor de reacties.

Het is voor mij niet de eerste keer dat ik naar Thailand gaat. Ben er 10 jaar geleden ook al geweest en weet dat het verkeer (zeker in bangkok) een chaos is.
Ook zijn wij zelf toen enigzins indirect betrokken geweest bij een dodelijk verkeersongeval. Op de reis van khao sok richting de boot naar koh samui is onze koffer van het dak van de pick-up afgewaaid en klapte op een tegemoet komende brommer met een man en vrouw erop. De vrouw heeft het niet overleefd. Gelukkig hadden de gidsen zelf die koffers erop gelegd en dus waren wij zelf niet verantwoordelijk.
Maar al met al reden genoeg voor mij om daar niet zelf te gaan rijden.

We zijn nog steeds bezig met alles uit te zoeken waar we precies heen willen. Hebben al een redelijke setup. Dus binnenkort maar eens definitieve knopen door gaan hakken.

Groeten Ron

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”