Thailand September

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Thailand September

#31 Bericht door prajak » vrijdag 01 juni 2012, 10:09

Zoals je al schrijft. Als ik een paar dagen weg ben kijk ik geen internet in en geen email. Kai heeft mijn mobi nummer en als er wat is hoor ik het wel, en we bellen om 07 en om 19 uur. Je wordt te snel slaaf van die electronica maar dat hebben die lui nu eenmaal graag.....

Gebruikersavatar
Pieter
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2769
Lid geworden op: donderdag 24 februari 2005, 15:06
Locatie: Bangkok

Re: Thailand September

#32 Bericht door Pieter » vrijdag 01 juni 2012, 10:56

prajak schreef:Zoals je al schrijft. Als ik een paar dagen weg ben kijk ik geen internet in en geen email. Kai heeft mijn mobi nummer en als er wat is hoor ik het wel, en we bellen om 07 en om 19 uur. Je wordt te snel slaaf van die electronica maar dat hebben die lui nu eenmaal graag.....
3 minuten oud hollands gedoe

http://www.youtube.com/watch?v=fen18ZwYcH8

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: Thailand September

#33 Bericht door Jeanette » vrijdag 01 juni 2012, 13:45

joepattaya schreef:
Jeanette schreef:Nog verder of-toppic .... iemand wel eens in december een doos diepvries kroketten meegenomen?
De bagage staat in het ruim van het vliegtuig koud en we worden van het vliegveld opgehaald dus dan in de koelbox.
Leven ze dan nog? [|)
Je moest eens weten wat er vanuit Nederland/Belgie aan diepvriesprodukten meegenomen wordt: frikandellen, pikandellen, kroketten, bitterballen, kaassouffle's, maar ook blokken kaas, cup-a-soup, hagelslag, nasi-kruiden en ja....zelfs ingevroren Hollandse Nieuwe.
De truc schijnt het verpakken te zijn: goed invriezen en vlak voor vertrek inpakken in kranten en in de koffer.
Naar het schijnt zijn de produkten zelfs na 15-16 uur nog steeds bevroren.
Dit geldt met name voor de eindbestemmingen die op circa 1,5 uur van de luchthaven af liggen.
Weet niet hoe dit afloopt als er ook nog eens busreis van 12 uur aan vast komt te zitten.
Bedankt Joe. Nee, we worden opgehaald maar het is dan nog iets meer dan 2 uur rijden. Maar dat laatste stuk is voor de verantwoording van de krijger. :giggle3:

[|)

thaitaaipop
kenner
kenner
Berichten: 112
Lid geworden op: vrijdag 25 mei 2012, 16:42

Re: Thailand September

#34 Bericht door thaitaaipop » vrijdag 01 juni 2012, 16:43

ron schreef:Gewoon je eigen telefoon meenemen,en alleen het kaartje verwisselen lijkt mij een beter plan.
Geef je Thaise nummer door aan degenen die jou moeten/willen bereiken en gebruik je NL- nummer niet meer.
Voor inkomende gesprekken op jou NL-nummer ben je een flinke som geld kwijt.
Een paar jaar geleden gaf ik mijn oudste zoon ook dat advies,maar de boy wist het natuurlijk beter.
Zijn vrouw hing elke dag uit Nederland aan de lijn,met als gevolg dat mijn zoon na terugkomst een telefoon-rekening kreeg gepresenteerd die de vliegreis ruim overtrof...........1400 euro! :Whistle:

Groet Ron.
denk dat ik dat heb gelezen, eigenlijk hoef ik hem niet de hele vakantie te gebruiken, tis inderdaad meer voor de thuisblijvers.

Gebruikersavatar
jodokus
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 919
Lid geworden op: zondag 09 juli 2006, 11:31
Locatie: Sattahip

Re: Thailand September

#35 Bericht door jodokus » vrijdag 01 juni 2012, 20:55

Jeanette schreef:
Nog verder of-toppic .... iemand wel eens in december een doos diepvries kroketten meegenomen?
De bagage staat in het ruim van het vliegtuig koud en we worden van het vliegveld opgehaald dus dan in de koelbox.
Leven ze dan nog?

[|)

Een aantal keren ruim 30 haringen mee genomen in handbagage...
Per stuk verpakken (plastic folie) en invriezen, mijn vriezer ging tot -29 graden.
Passende box maken van piepschuim, 5 cm en strak verpakken.
Meegenomen in handbagage en na 15 uur nog voor 98% bevroren.
Toch wel...

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”