welk strand op Koh Samui

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
corenwilna
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 6
Lid geworden op: donderdag 17 augustus 2006, 16:08

welk strand op Koh Samui

#1 Bericht door corenwilna » zaterdag 10 maart 2012, 11:40

Mijn vrouw en ik willen ongeveer 14 dagen verblijven op het eiland Koh Samui. Nu heb ik gezien dat er verschillende stranden zijn. Welk strand is er het meest geschikt voor ons, twee personen van boven de zestig jaar. Wij willen niet op het allerdrukste strand, maar op een iets rustiger gedeelte.

hoor graag jullie reakties [|)

rob kaen
Waarschuwing!
Waarschuwing!
Berichten: 680
Lid geworden op: maandag 14 september 2009, 13:48

Re: welk strand op Koh Samui

#2 Bericht door rob kaen » zaterdag 10 maart 2012, 12:26

corenwilna schreef:Mijn vrouw en ik willen ongeveer 14 dagen verblijven op het eiland Koh Samui. Nu heb ik gezien dat er verschillende stranden zijn. Welk strand is er het meest geschikt voor ons, twee personen van boven de zestig jaar. Wij willen niet op het allerdrukste strand, maar op een iets rustiger gedeelte.

hoor graag jullie reakties [|)
Nu ben je al forum lid van 2006 waar heb je al die tijd gezeten op het spanje forum :clap:
En weet je het nog niet ja ik kan je niet helpen heb een bloedhekel aan zand tussen mijn tenen en Kho Samui nooit geweest is een eiland KOH dus rondom strand denk ik :cheesy:

corenwilna
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 6
Lid geworden op: donderdag 17 augustus 2006, 16:08

Re: welk strand op Koh Samui

#3 Bericht door corenwilna » zaterdag 10 maart 2012, 13:17

rob kaen schreef:
corenwilna schreef:Mijn vrouw en ik willen ongeveer 14 dagen verblijven op het eiland Koh Samui. Nu heb ik gezien dat er verschillende stranden zijn. Welk strand is er het meest geschikt voor ons, twee personen van boven de zestig jaar. Wij willen niet op het allerdrukste strand, maar op een iets rustiger gedeelte.

hoor graag jullie reakties [|)
Nu ben je al forum lid van 2006 waar heb je al die tijd gezeten op het spanje forum :clap:
En weet je het nog niet ja ik kan je niet helpen heb een bloedhekel aan zand tussen mijn tenen en Kho Samui nooit geweest is een eiland KOH dus rondom strand denk ik :cheesy:
Ik weet niet wat deze Rob bedoelt met de opmerking dat ik al sinds 2006 lid ben van dit forum en dat hij suggereert dat ik op het spanje forum heb gezeten. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet goed begrijp wat hij met zijn opmerking bedoelt. Het komt mij een beetje katterig over. Ik hoop niet dat dit de tegenwoordige trend is op dit forum. Ik moest deze opmerking even kwijt.

groet corenwilna

Duiker
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1767
Lid geworden op: maandag 23 juli 2007, 22:14
Locatie: Nederland / Belgie / Thailand

Re: welk strand op Koh Samui

#4 Bericht door Duiker » zaterdag 10 maart 2012, 13:23

Het komt inderdaad katterig over. Misschien bedoeld Rob, dat wanneer je al zo lang lid bent, je toch wel iets over die stranden gelezen zou hebben. Er is al het een en ander over geschreven.

Maar Rob moet zelf maar reageren.
We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.

rob kaen
Waarschuwing!
Waarschuwing!
Berichten: 680
Lid geworden op: maandag 14 september 2009, 13:48

Re: welk strand op Koh Samui

#5 Bericht door rob kaen » zaterdag 10 maart 2012, 13:26

Geplaatst: Donderdag 17 Augustus 2006, 17:14


komt net kijken


Geregistreerd: Donderdag 17 Augustus 2006, 17:08
Berichten: 5 Mijn vrouw en ik gaan van 13 februari 2007tot en met 13 maart 2007 naar Thailand. Ik wil reeds in Nederland een aantal lokale reizen boeken, zoals naar Chiang Mai, Chiang Rai en eventueel naar Koh Samui. Weet iemand een site van een in Bangkok of Chiang Mai gevestigd reisbureau ( niet zijnde Greenwood) waar ik alvast kan snuffelen in de mogelijkheden?

Nou ik bedoel weet hij het nog niet de goede cor heeft er al in het verleden naar gevraagd en antwoordt op gekregen.
Hij zal het toch al weten mijn pap zei altijd jong vraag niet naar de bekende weg :clap:

Duiker
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1767
Lid geworden op: maandag 23 juli 2007, 22:14
Locatie: Nederland / Belgie / Thailand

Re: welk strand op Koh Samui

#6 Bericht door Duiker » zaterdag 10 maart 2012, 13:29

Rob, of je nou wel of geen gelijk hebt: neem een massage om tot rust te komen. Drink een lokaal alcoholisch brouwsel, en vanavond vroeg gaan slapen, en morgen is er weer een nieuwe dag.
:thumbsup:
We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.

yandre
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1007
Lid geworden op: woensdag 26 augustus 2009, 21:56
Locatie: nongkhai

Re: welk strand op Koh Samui

#7 Bericht door yandre » zaterdag 10 maart 2012, 13:33

nu is waarschijnlijk dan nog niet in koh samui geweest?
persoonlijk vind ik lamai beach en sawang plezierig
kan goede strand wandeling maken en ja je kan in een
dag het eiland rond op motor of kleine vip bus wat je natuurlijk
wilt zijn diverse dingen te bezichtigen.
goed strand om te zwemmen als je daar van houdt of in de zon
vertoeven .
maar goed smaken verschillen zijn ook mensen houden niet van zand
dus hebben liever rotsen is wat je wil

corenwilna
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 6
Lid geworden op: donderdag 17 augustus 2006, 16:08

Re: welk strand op Koh Samui

#8 Bericht door corenwilna » zaterdag 10 maart 2012, 14:16

corenwilna schreef:Mijn vrouw en ik willen ongeveer 14 dagen verblijven op het eiland Koh Samui. Nu heb ik gezien dat er verschillende stranden zijn. Welk strand is er het meest geschikt voor ons, twee personen van boven de zestig jaar. Wij willen niet op het allerdrukste strand, maar op een iets rustiger gedeelte.

hoor graag jullie reakties [|)
Ik ben toch weer een beetje geschrokken van de tweede opmerking van het volwaardige lid Rob Kaen. Als hij echter meent om leden die NET KOMEN KIJKEN op deze manier terecht te wijzen, heb ik helaas mijn buik alweer vol van dit forum. Ik heb inderdaad reeds eerder een vraag gesteld over Thailand in het algemeen. Ik ben geen groentje voor wat betreft het bezoeken aan Thailand. Volgend jaar gaan mijn vrouw en ik nl voor de negende keer naar Bangkok voor een vakantie. Het ene jaar verblijven wij voor een maand geheel in Thailand. Andere jaren zijn wij o.a. geweest in Cambodja, Vietnam, Maleisie en Indonesie. Omdat wij onze volgende vakantie weer in Thailand willen blijven en met name Koh Samui willen aandoen, meende ik de vrijheid te hebben om weer een vraag te stellen. Naar nu blijkt echter tegen het zere been van Rob Kaen. Hij wordt dan ook bedankt voor zijn reaktie. Ik ga nu weer terug naar de Thailandsite van Wereldwijzer.Daar kom ik alleen maar vriendelijke mensen tegen. Sorry voor alle vriendelijke mensen die wel met mij mee willen denken.

groet corenwilna

rob kaen
Waarschuwing!
Waarschuwing!
Berichten: 680
Lid geworden op: maandag 14 september 2009, 13:48

Re: welk strand op Koh Samui

#9 Bericht door rob kaen » zaterdag 10 maart 2012, 16:20

ja cor had je even moeten spitten naar Forumindex en dan eilanden info zat toch :clap:

NieTan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 214
Lid geworden op: zondag 14 februari 2010, 17:19
Locatie: Utrecht- Koh Samui

Re: welk strand op Koh Samui

#10 Bericht door NieTan » woensdag 14 maart 2012, 13:48

Mooiste strand op samui: Tong takian beach! Goede locatie op het eiland, rustig gelegen tussen de 2 grootste plaatsen van het eiland Chaweng en Lamai! Wanneer ga je? Verwacht wel dat je een hapje bij ons komt eten : :lol:

Duiker
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1767
Lid geworden op: maandag 23 juli 2007, 22:14
Locatie: Nederland / Belgie / Thailand

Re: welk strand op Koh Samui

#11 Bericht door Duiker » woensdag 14 maart 2012, 17:24

Er is ook een draadje dat over het irritantste lid gaat. Je kan natuurlijk ook op rob kaen stemmen.
We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”